Skip to main content

Πανελλήνιο Κορασίδων: Παναθλητικός-ΟΦΗ 76-62:

Με τις Κυναμέα και Κουμαρά να ηγούνται στο σκοράρισμα, ο Παναθλητικός επικράτησε με 76-62 του ΟΦΗ και ξεκίνησε με το… δεξί τις υποχρεώσεις του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κορασίδων.

Αναλυτικά η ενημέρωση της ΕΟΚ:

Στο πιο συναρπαστικό μέχρι τώρα παιχνίδι της πρώτης μέρας των αγώνων του 37ου Πανελληνίου Κορασίδων που διεξάγεται στη Γέφυρα, ο Παναθλητικός επικράτησε του ΟΦΗ με 76-62.

Οι δύο ομάδες εναλλασσόταν στην πρωτοπορία στα πρώτα λεπτά του αγώνα. Ένα επιμέρους 7-0 για τον Παναθλητικό έκανε το σκορ 10-4 με βολή της Κουμαρά, 6:45 πριν το τέλος της πρώτης περιόδου. Η ομάδα των Συκεών διατήρησε ένα μικρό προβάδισμα απέναντι στην αποφασισμένη ομάδα του ΟΦΗ, η οποία ξαναπέρασε μπροστά με 13-12 ύστερα από καλάθι της Μακράκη στο 8ο λεπτό. Ένα νέο 7-0 για τον Παναθλητικό όμως έκλεισε την περίοδο με 19-13.   

Με σουτ της Κυναμέα, ο Παναθλητικός πήρε για πρώτη φορά διψήφιο προβάδισμα (25-15), 7:34 πριν την ανάπαυλα. Οι Κρητικιές μείωσαν σε 27-25 με την Χαλαμπαλάκη στο 16ο λεπτό και σε 36-34, 43΄΄ πριν το τέλος της περιόδου, σκορ με το οποίο οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια.

Η Κουμαρά έκανε το 47-40 στο μέσο του τρίτου δεκαλέπτου, όμως ο ΟΦΗ απάντησε με 8-0 μέσα σε δύο λεπτά περνώντας για άλλη μια φορά μπροστά στο σκορ. Το ντέρμπι συνεχίστηκε μέχρι το τέλος της περιόδου, όταν ο Παναθλητικός με 7-2 προηγήθηκε 56-50.

Οι Θεσσαλονικιές εμφανίστηκαν αποφασισμένες στην τελευταία περίοδο, καθώς στην αρχή της ξαναπήραν διψήφια διαφορά (62-52, με την Ιτόγια). Το προβάδισμα έγινε ακόμη μεγαλύτερο φθάνοντας τους 15 πόντους και αναγκάζοντας την προπονήτρια του ΟΦΗ να ζητήσει τάιμ-άουτ. Οι Κρητικιές μείωσαν σε 70-62 , όμως η ομάδα από τις Συκιές επιβλήθηκε με 76-62.

Διαιτητές: Κασούμης-Μαμαλίγκατζη-Αυγερινός

Δεκάλεπτα: 19-13, 36-34, 56-50, 76-62  

Παναθλητικός (Ονάσογλου-Ντίκας): Αγγη, Μπουροπούλου 9, Σκούμα 4, Κυναμέα 21(4), Χατζησπύρου, Μπαξεβάνη 2, Τζιβανάκη 2, Κουμαρά 16(2), Ιτόγια 17(2), Βιντένοβα 5.

ΟΦΗ (Ζερβάκη-Δελατόλας): Ξενάκη 8, Δοκιμάκη 2, Αλεξάκη 11(1), Γιακουμάκη, Χαλαμπαλάκη 7(1), Κονσολάκη 11(3), Τζενάκη 9, Μακράκη 14(1), Αγιαννιωτάκη.   

Δείτε το στατιστικό του αγώνα εδώ

Μπορείτε να δείτε τον αγώνα εδώ

Δηλώσεις:

Ολγα Κυναμέα (αθλήτρια Παναθλητικού): «Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ. Ηταν πολύ δυνατές και το περιμέναμε. Εχουμε προετοιμαστεί πολύ καλά. Στο πρώτο ημίχρονο δε μπήκαμε δυνατά, όμως στο δεύτερο μπήκαμε αποφασισμένες, δείξαμε ότι το θέλουμε πολύ και το καταφέραμε».  

Κωνσταντίνα Μακράκη (αθλήτρια ΟΦΗ): «Προσπαθήσαμε όσο περισσότερο μπορούσαμε. Θέλαμε τη νίκη, αλλά δεν καταφέραμε να αντιδράσουμε σε κάποιες καταστάσεις. Πάμε για το επόμενο παιχνίδι, για να περάσουμε στην επόμενη φάση. Αυτός είναι ο στόχος μας από την αρχή».

Photo Credits: EOK