Skip to main content

Αποχαιρέτησε τη Μονακό ο Τάις

Ο Ντάνιελ Τάις, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωσε πως αποχωρεί από την ομάδα του Πριγκιπάτου.

Συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς οι αποχωρήσει από τη γαλλική ομάδα, με τον Γερμανό σέντερ να είναι ο τελευταίος που αποχώρησε από το σύλλογο.

Ο 34χρονος άσος θέλησε να αποχαιρετήσεις τους Μονεγάσκους με μία ανάρτηση στα social media, στην οποία έγραφε: «Τι απίστευτο ταξίδι. Με σπουδαίους ανθρώπους στο πλευρό μου. Νιώθω ευγνωμοσύνη για όλη αυτή τη διαδρομή. Ευχαριστώ, Μονακό».

O Τάις αγωνίστηκε σε 38 αγώνες στην Euroleague τη σεζόν που ολοκληρώθηκε, μετρώντας 9.7 πόντους και 5 ριμπάουντ κατά μέσο όρο.