Euroleague: Η Μπεσίκτας πήρε τη θέση των Μονεγάσκων!
Οι μέτοχοι της Euroleague υπερψήφισαν για τη συμμετοχή της Μπεσίκτας στη διοργάνωση της νέας σεζόν, με την τουρκική ομάδα να παίρνει τη θέση της Μονακό.
Τα οικονομικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι Μονεγάσκοι, σε συνδυασμό με την πλήρη κάλυψη των προϋποθέσεων συμμετοχής από τη διοίκηση της Μπεσίκτας, άνοιξαν τον δρόμο για τη συμμετοχή του συλλόγου της Κωνσταντινούπολης στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση τη σεζόν 2026/27.
Η πρόταση εγκρίθηκε ομόφωνα από τους μετόχους της λίγκας, κάτι που σημαίνει πως από την επόμενη αγωνιστική περίοδο η Τουρκία θα εκπροσωπείται από τρεις ομάδες στην Euroleague.
Στο τραπέζι έπεσε αρχικά το ενδεχόμενο διεξαγωγής της διοργάνωσης με 19 συλλόγους και ένα ρεπό ανά αγωνιστική, ωστόσο τελικά προτιμήθηκε η λύση της ένταξης της Μπεσίκτας, φιναλίστ του περσινού EuroCup, καθώς η Μπουργκ δεν επιθυμούσε να κάνει χρήση του δικαιώματος συμμετοχής που είχε ως κάτοχος του τροπαίου.
Παράλληλα, οι μέτοχοι αναμένεται να ανάψουν «πράσινο» φως και για την επέκταση των ομάδων σε 24 από τη σεζόν 2027/28, εξέλιξη που πιθανότατα θα οδηγήσει σε αλλαγές στο υπάρχον φορμάτ και στη δημιουργία περιφερειών.