Πανελλήνιο Κορασίδων: ΟΦΗ-Κρόνος 61-43: Προβάδισμα πρόκρισης
Σημαντικό βήμα για την πρόκριση της στα ημιτελικά του Final 8 του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κορασίδων, πραγματοποίησε η ομάδα της Κρήτης.
Αναλυτικά η ενημέρωση της ΕΟΚ:
Μεγάλη νίκη για τον ΟΦΗ στο τελευταίο παιχνίδι της δεύτερης μέρας του 37ου Πανελληνίου Κορασίδων που συνεχίζεται στη Γέφυρα, καθώς επιβλήθηκε του Κρόνου Αγίου Δημητρίου με 61-43 και πήρε σημαντικό προβάδισμα για την πρόκριση στην τετράδα.
Ο Κρόνος ξεκίνησε καλύτερα και προηγήθηκε με 6-0. Η Χαλαμπαλάκη πέτυχε τους πρώτους πόντους για τις Κρητικές με τρίποντο σχεδόν πέντε λεπτά μετά την έναρξη. Η ίδια παίκτρια έδωσε προβάδισμα για πρώτη φορά στην ομάδα της με 12-11, 2:51 πριν το τέλος της περιόδου που ολοκληρώθηκε με 14-11.
Η Αλεξάκη έκανε το 16-11 στην αρχή του δεύτερου δεκαλέπτου και στη συνέχεια είχαμε αρκετές άστοχες επιθέσεις. Ο ΟΦΗ διατήρησε ένα μικρό προβάδισμα το οποίο για πρώτη φορά έφθασε τους δέκα πόντους (26-16) στο 17ο λεπτό, με σουτ της Μακράκη. Η ομάδα της Κρήτης κράτησε αυτό το προβάδισμα μέχρι την ανάπαυλα.
Ένα εκπληκτικό 13-0 στα πρώτα εννέα λεπτά του τρίτου δεκαλέπτου για τον ΟΦΗ του έδωσε τεράστιο προβάδισμα για τη νίκη καθώς προηγήθηκε με 41-18. Με επιθετικές αιχμές, τις Χαλαμπαλάκη, Μακράκη και πολύ καλή άμυνα, η ομάδα από το Ηράκλειο έδειχνε ότι πολύ δύσκολα θα χάσει τη νίκη.
Ο Κρόνος προσπάθησε να αλλάξει κάτι στην τελευταία περίοδο, αλλά η διαφορά ήταν πολύ μεγάλη και έτσι η ομάδα από το Ηράκλειο πανηγύρισε την πολύ μεγάλη επιτυχία.
Διαιτητές: Κλεπουσνιώτου-Ράπτης-Λιούκας
Δεκάλεπτα: 14-11, 28-18, 42-20, 61-43
ΟΦΗ (Ζερβάκη-Δελατόλας): Ξενάκη 6, Δοκιμάκη Χ. 5, Αλεξάκη 6, Γιακουμάκη, Χαλαμπαλάκη 22(6), Κονσολάκη 6(2), Τζενάκη, Μακράκη 16(1), Αγιαννιωτάκη, Δοκιμάκη Μ.
Κρόνος Αγίου Δημητρίου (Δουράκης-Τσορμπατζόγλου): Κουνέλη, Κουτράκου, Αθανασοπούλου, Χασίμ , Κολα 12(1), Σόφτση 4, Γκίργκις, Κυριαζή, Σφοντούρη 4(1), Ρώσση 14(3), Ντάτσα 5(1), Καρλατήρα, Πούλου 4.
Δείτε το στατιστικό του αγώνα εδώ
Μπορείτε να δείτε τον αγώνα εδώ
Δηλώσεις
Αναστασία Χαλαμπαλάκη (αθλήτρια ΟΦΗ): «Συγχαρητήρια στον Κρόνο. Είχαμε βάλει στόχο πριν έρθουμε μια σημαντική νίκη. Προσπαθήσαμε και το καταφέραμε. Συνεχίζουμε για το καλύτερο. Δεν έχει τελειώσει κάτι ακόμη. Πρέπει να μπούμε δυνατά και να νικήσουμε αύριο».
Παρασκευή Σόφτση (Αθλήτρια Κρόνου Αγίου Δημητρίου): «Είχαμε προγραμματίσει αλλιώς το σημερινό ματς, αλλά μας δυσκόλεψε η πίεση του ΟΦΗ στον οποίο αξίζουν συγχαρητήρια. Θα τα δώσουμε όλα αύριο για μια θέση στην τετράδα. Είναι πολύ δύσκολη αποστολή με τον Παναθλητικό, αλλά θα δώσουμε το 100% για τη νίκη».