Πανελλήνιο Κορασίδων, ΑΓΕΧ-Παναθηναϊκός 40-75: Περίπατος για το «τριφύλλι»
Σε παράσταση για έναν ρόλο μετέτρεψε ο Παναθηναϊκός το εναρκτήριο παιχνίδι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κορασίδων, απέναντι στην ΑΓΕΧ, όπως δείχνει το τελικό 40-75.
Αναλυτικά η ενημέρωση της ΕΟΚ:
Στον αγώνα που «άνοιξε την αυλαία» του 37ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κορασίδων στο ΔΑΚ Γέφυρας, ο Παναθηναϊκός επικράτησε με 75-40 της ΑΓΕ Χαλκίδας.
Οι «πράσινες» έδειξαν από την αρχή την κυριαρχία τους, καθώς πήραν διψήφια διαφορά στο 4ο λεπτό (14-3, με καλάθι της Ρουτζούνη). Δύο λεπτά μετά την έναρξη της δεύτερης περιόδου, η Παπαευθυμίου έκανε το 31-11, διαφορά που διατηρήθηκε με μικρές αυξομειώσεις μέχρι την ανάπαυλα.
Στα μέσα του τρίτου δεκαλέπτου το σκορ ξεπέρασε και τους 30 πόντους (56-25) με βολές της Αλίκης Τριανταφυλλίδη ενώ το επιμέρους σκορ ήταν 18-5 για το «τριφύλλι».
Διαιτητές: Κλεπουσνιώτου, Δώνης, Γκουλιώνης
Δεκάλεπτα: 9-25, 22-46, 27-64, 40-75
ΑΓΕ Χαλκίδας (Βαφειάδη): Σκούρα 3(1), Μουρατίδη 12(2), Σίδερη, Κατσουλιέρη 2, Παπαστεφανή 9, Μπαρδάκα, Γάτσου, Χαλικοπούλου, Τριανταφυλλίδου 4, Κοφινά 3(1), Θεοδώρου 7.
Παναθηναϊκός (Μαντζιώρης-Μανωλάκος): Σεφερλή 7(1), Γαβριήλ, Μηλιτσοπούλου 7, Τουλούπη 8(2), Φωτοπούλου, Παπαευθυμίου 11, Πανέρη 9(2), Μπερμπεράι 10, Κανελλοπούλου 3, Τριανταφυλλίδη Αν. 8, Ρουτζούνη 4, Τριανταφυλλίδη Αλ. 8.
Δείτε το στατιστικό του αγώνα εδώ
Μπορείτε να δείτε τον αγώνα εδώ
Δηλώσεις:
Μαργαρίτα Παπαευθυμίου (αθλήτρια Παναθηναϊκού): «Ηταν πολύ καλό παιχνίδι. Συγχαρητήρια και στους αντίπαλους. Ολες οι ομάδες του Πανελληνίου είναι σε καλό επίπεδο και δεν υπάρχουν εύκολα ματς. Σήμερα εμείς το κάναμε να φαίνεται έτσι. Εχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα και θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε κοιτώντας τα παιχνίδια ένα ένα».
Σέβη Παπαστεφανή (αθλήτρια ΑΓΕ Χαλκίδας): «Ημασταν προετοιμασμένες να αντιμετωπίσουμε μια δύσκολη ομάδα στην οποία αξίζουν συγχαρητήρια. Εμείς έχουμε στη σύνθεσή μας κυρίως παίκτριες γεννημένες το 2012 και λιγότερες το 2010. Κοιτάμε μπροστά για τα επόμενα παιχνίδια».
Photo Credits: ΕΟΚ