Ερυθρός Αστέρας: «Διαζύγιο» με Κάνααν
Ξεχωριστούς δρόμους θα ακολουθήσουν Ερυθρός αστέρας και Αϊζάια Κάνααν, καθώς οι Σέρβοι ανακοίνωσαν το φινάλε της συνεργασίας τους με τον Αμερικανό γκαρντ.
Να θυμίσουμε πως ο Κάνααν βρίσκεται στα… πιτς από τον Σεπτέμβριο του 2025, όταν και υπέστη ρήξη χιαστού.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ερυθρού Αστέρα:
«Ο Αμερικανός γκαρντ Αϊζάια Κάνααν δεν θα αγωνίζεται από την επόμενη σεζόν με τη φανέλα του Ερυθρού Αστέρα.
Η ΚΑΕ Ερυθρός Αστέρας εύχεται στον Αϊζάια Κάνααν υγεία, ευτυχία και πολλές επιτυχίες στη συνέχεια της καριέρας του.
Ο Ερυθρός Αστέρας ευχαριστεί τον Αϊζάια Κάνααν για τον επαγγελματισμό και τη συνεισφορά του στον σύλλογο και του εύχεται καλή υγεία και κάθε επιτυχία στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του».
Амерички бек Ајзеа Кенан од наредне сезоне неће носити дрес Црвене звезде Меридианбет.
— KK Crvena zvezda Meridianbet (@kkcrvenazvezda) June 25, 2026
КК Црвена звезда Меридианбет жели Ајзеи Кенану пуно здравља, среће и спортских успеха у наставку каријере.
Crvena zvezda Meridianbet thanks @SiP03 for his professionalism and contribution to… pic.twitter.com/oAjv0RxKIF