Euroleague: «Έσπασε» ρεκόρ τα social media και το Fantasy
Τα ρεκόρ συνεχίζει και σπάει η Euroleague, με την διοργανώτρια αρχή να παρουσιάζει άνοδο σε social media και Fantasy challenge.
Αναλυτικά η ενημέρωση της διοργανώτριας αρχής:
Η κανονική περίοδος της Turkish Airlines EuroLeague 2024-25 θα μείνει στην ιστορία όχι μόνο ως η πιο ανταγωνιστική σεζόν της κανονικής περιόδου στο γήπεδο, αλλά και εκείνη με τους περισσότερους... ακόλουθους στην ιστορία. Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η προσέλευση στα γήπεδα σημείωσε νέο ρεκόρ με 3.039.060 θεατές. Εκτός γηπέδου, η απόδοση της Λίγκας στα ψηφιακά και μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνέχισε να ανοίγει νέους δρόμους, εδραιώνοντας τη θέση της EuroLeague
Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της EuroLeague σημείωσαν διψήφια αύξηση σε όλες τις βασικές μετρήσεις, με τις συνολικές εμφανίσεις να φτάνουν το ρεκόρ του 1,5 δισεκατομμυρίου. Οι συνολικές προβολές βίντεο αυξήθηκαν κατά 56%, φτάνοντας συνολικά τα 816 εκατομμύρια, ενώ η αφοσίωση αυξήθηκε κατά 21%, δείχνοντας πόσο παθιασμένη είναι η βάση των οπαδών της EuroLeague.

Το Instagram αναδείχθηκε ως η πλατφόρμα με τις καλύτερες επιδόσεις με 1.34 εκατομμύρια ακόλουθους, σημειώνοντας αύξηση 22%. Η πλατφόρμα συγκέντρωσε 559 εκατομμύρια προβολές (+58%) και 918,6 εκατομμύρια εμφανίσεις (+33%), εδραιώνοντας τη θέση της ως το αγαπημένο κοινωνικό δίκτυο της EuroLeague.
Το TikTok ήταν η ξεχωριστή πλατφόρμα ανάπτυξης, με τριψήφια κέρδη σε όλους τους τομείς. Οι εμφανίσεις αυξήθηκαν κατά 126% στα 149,4 εκατομμύρια, οι προβολές έφτασαν τα 149,5 εκατομμύρια (+126%) και η αλληλεπίδραση διπλασιάστηκε (+105%) φτάνοντας τα 11,2 εκατομμύρια. Ένα αποκορύφωμα ήταν η αποκλειστική συνεργασία ζωντανής ροής Hoop District, ευθυγραμμισμένη απόλυτα με το ανατρεπτικό και καινοτόμο πνεύμα του τουρνουά.
Το YouTube, το X (πρώην Twitter) και το Facebook σημείωσαν επίσης σημαντική ανάπτυξη. Η αφοσίωση στο YouTube αυξήθηκε κατά 92% στις 676.732 και οι προβολές αυξήθηκαν κατά 63% στα 32,1 εκατομμύρια, λόγω δημοφιλών σειρών όπως τα podcast EuroLeague & Friends και Fantasy Challenge. Στο X, η αφοσίωση αυξήθηκε κατά 13%, με αύξηση 4% στις προβολές, φτάνοντας πλέον τα 51,2 εκατομμύρια, ενώ το Facebook κατέγραψε 173,2 εκατομμύρια εμφανίσεις.

Η EuroLeague TV, σημείωσε αύξηση 37% στις συνδρομές. Σημαντικές αναβαθμίσεις - όπως η απρόσκοπτη ενσωμάτωση με EuroLeague.net και η εκτεταμένη κάλυψη ροής, συμπεριλαμβανομένου του LBA Final Eight του 2025 - ενισχύουν την εμπειρία των φιλάθλων και διευρύνουν την εμβέλειά της.
Το παιχνίδι EuroLeague Fantasy Challenge συνέχισε τη μεγάλη άνοδο, με ρεκόρ 290.000 παικτών (+101%) και 541.000 ομάδες που δημιουργήθηκαν (+63%). Με υψηλή συμμετοχή σε βασικές αγορές όπως η Σερβία, η Ελλάδα, η Ιταλία, η Τουρκία, η Ισπανία και η Γερμανία, και επιτυχημένες συνεργασίες με κορυφαία μέσα ενημέρωσης, το EuroLeague Fantasy Challenge έχει γίνει πραγματικά παγκόσμιο φαινόμενο.