Skip to main content

Elite League: Πήρε τη wild card η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου

Η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου θα αγωνίζεται στην Elite League τη σεζόν 2026-27, καθώς εξασφάλισε τη wild card που έδωσε η ΕΟΚ μέσω της διαδικασίας ειδικής αδειοδότησης.

Η ομάδα της Κρήτης ήταν μία από τις υποψήφιες για τη συγκεκριμένη θέση, μαζί με τον Απόλλωνα Πατρών και τον Σπόρτιγκ, και τελικά ήταν εκείνη που συγκέντρωσε την υψηλότερη αξιολόγηση βάσει των κριτηρίων που είχαν τεθεί από την Ομοσπονδία.

Έτσι, η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα της Elite League την επόμενη αγωνιστική περίοδο, συμπληρώνοντας το «παζλ» των ομάδων που θα λάβουν μέρος στη δεύτερη κατηγορία μπάσκετ ανδρών.

Η ανακοίνωση της ΕΟΚ:

«Η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου είναι η ομάδα που θα αγωνιστεί στην Elite League την αγωνιστική περίοδο 2026-27 μέσα από την διαδικασία ειδικής αδειοδότησης.

Η ομάδα της Κρήτης εξασφάλισε την wild card με βάση τα εγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης και την τελική απόφαση της αρμόδιας επιτροπής.

Οι ομάδες που θα αγωνιστούν την σεζόν 2026-27 στην Elite League είναι οι εξής:

ΑΣ Παπάγου

ΝΕ Μεγαρίδος

ΑΕΟ Πρωτέας Βούλας

ΑΓΕ Χαλκίδας

ΑΕ Ψυχικού

ΓΣ ΚΑΕ Λαυρίου

ΑΣΑ Κόροιβος

Πανερυθραϊκός ΑΣ

ΓΣ Σοφάδων

ΑΕΠΣ Μαχητές Πειραματικού Πεύκων

ΑΟ Αμύντας

ΓΣ Κρόνος Αγίου Δημητρίου

ΓΑΣ Κομοτηνή

ΑΕ Γλαύκου Εσπέρου

Πανιώνιος ΓΣΣ

ΑΣΑ Αναγέννηση».