Αγγελόπουλοι: «Να γνωστοποιηθεί το όνομα του χρηματοδότη»

Αγγελόπουλοι: «Να γνωστοποιηθεί το όνομα του χρηματοδότη»

Οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος με επιστολή τους προς τον Γιώργο Βασιλακόπουλο ζητούν διευκρινίσεις σχετικά με την χορηγία της ΕΟΚ για την εξασφάλιση της wild card για το Μουντομπάσκετ του 2014, ενώ δεν παραλείπουν να ευχηθούν κάθε επιτυχία στην Εθνική ομάδα.

Οι ισχυροί άνδρες των Πρωταθλητών απέστειλαν την Πέμπτη (6/2) την ακόλουθη επιστολή προς τον πρόεδρο της ΕΟΚ:

«Κύριε Βασιλακόπουλε,

Με αφορμή δημοσιεύματα του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου σε σχέση με τον «άγνωστο» χρηματοδότη του ποσού των € 830.000 για την απόκτηση της περίφημης Wild Card, παρακαλούμε να μας γνωρίσετε άμεσα το όνομά του και την πηγή προέλευσης των χρημάτων ώστε να μην αιωρούνται σκιές πάνω από το Ελληνικό μπάσκετ και την Εθνική Ελλάδος. Θέλουμε να σας επιστήσουμε την προσοχή ότι σύμφωνα με τα δημοσιεύματα αυτά αλλά και σχετικές δηλώσεις σας δημιουργούνται τεράστια ερωτηματικά σε εμάς αλλά και στην κοινή γνώμη, δεδομένου ότι όπως προκύπτει τα χρήματα δεν προέρχονται από το κράτος, αλλά ούτε και από την χορηγό Τράπεζα (παρά μόνον ένα ελάχιστο ποσό!)

Εξάλλου, μόλις προ ημερών είχατε δημόσια δηλώσει σχετικά με την πλειοδοσία της FIBA για την χορήγηση της Wild Card:

«Αν πάει κάποιος και κάνει μεγάλη δωρεά, εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι ανάλογο και για οικονομικούς λόγους και για λόγους ηθικών αξιών» [17 Δεκεμβρίου 2013 σε εκδήλωση της ΕΚΑΣΚ στην Κρήτη].
Τι ακριβώς άλλαξε έκτοτε;

Άραγε το ποσό της όποιας χορηγίας εξασφαλίστηκε μετά από τις δηλώσεις σας στις 17 Δεκεμβρίου;

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η διαφάνεια και η αξιοπιστία είναι από τις αρχές που διέπουν την Ελληνική Ομοσπονδία και γι’ αυτό θα προβείτε στις απαραίτητες διευκρινίσεις, όπως άλλωστε είχατε δεσμευθεί δημόσια ότι θα κάνετε.

Με την ευκαιρία θα θέλαμε να ευχηθούμε κάθε επιτυχία στην Εθνική Ελλάδος ώστε το Ελληνικό μπάσκετ να επανέλθει εκεί που του αξίζει.

Αναμένουμε την άμεση ανταπόκρισή σας,

Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος»

  • whoiswho

    Πάλι κόπτονται για το «Εθνικό συμφέρον» οι «προστάτες» μας???

    • Konstantinos Kostalas

      ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΚΑΚΟ ?

      • whoiswho

        Λοιπόν, αν υπάρχει κάτι μεμπτό υπάρχουν κρατικά όργανα (ελεγκτικοί μηχανισμοί, βουλή κ.λπ. κ.λπ.)…. Τι τους νοιάζει τοσο πολύ τους κυριους Αγγελόπουλους? Φοβούνται που συμμετέχει η Εθνική στο Μουντομπάσκετ μπας και κουραστούν οι παίκτες τους και δεν ήθελαν να συμμετάσχει για να προστατεύσουν το «κεφάλαιό» τους? Μηπως ήθελαν να είναι στην επικαιρότητα γιατί χθες έγινε ένας τελικός κυπέλλου με την ομάδα τους απούσα? Και τέλος, δεν μπορώ να ρωτήσω και γω σαν πολίτης ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΥΝ οι ίδιοι οι Αγγελόπουλοι τα λεφτά τους?

        • tsapoutsapoutsapou

          Να ρωτήσεις σαν ¨πολίτης¨ και που βρήκε ο Τράκης τα λεφτά να πληρώσει την εφορία που δεν πλήρωνε ο Θανασάρας…

          Τι έγινε η ενδοοικογενειακή τους κόντρα? Ξεχάστηκε?
          Το ΣΔΟΕ κινητοποιήθηκε μετα τις ΕΠΩΝΥΜΕΣ καταγγελίες των Αγγελόπουλων για τα συμβόλαια των παικτών του παο???

          • Thunderbolt

            Ο άνθρωπος παρακολουθεί μπάσκετ, δεν ασχολείται με τα «λογιστικά» των ανωνύμων εταιριών… Αλλωστε οι δικοί σας έχουν βγει δημόσια και λένε ότι την έχουν μεγαλύτερη την περιουσία τους… Αλήθεια, σήκωσε κανένα κύπελλο ο Ολυμπιακός χθες και δεν το έδειξε η τηλεόραση????

          • Konstantinos Kostalas

            ΣΟΡΡΥ ΜΕΓΑΛΕ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ. ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

          • Thunderbolt

            Aπλά επιβεβαίωσες για μια ακόμα φορά τη – κακή – γνώμη μου για σένα…

          • Konstantinos Kostalas

            ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΚΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΜΕ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ.

          • Thunderbolt

            Ωραία! Αμοιβαία τα αισθήματα…

          • whoiswho

            Ασε μας ρε Μιστερ Μπιν με το «έξυπνο» nickname…. Εγω έκανα πρώτος κάποια ερωτήματα και δεν απαντάμε με ερώτηση, γιατί αυτό δείχνει άγνοια και έλλειψη επιχειρημάτων… Α, και αν νομίζεις ότι είμαι δικηγόρος των Γιαννακόπουλων και των όποιων άλλων αδελφών που δεν ξέρουν τι έχουν και κάνουν «κοντρούλες» για να περνάει η ώρα είσαι πολύ γελασμένος!

          • Konstantinos Kostalas

            ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΛΟΓΩΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ? ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΔΙΑΛΟΓΟ Η ΕΣΤΩ ΠΛΑΚΙΤΣΑ

          • whoiswho

            Δεν τσακωνόμαστε.. Οι αντιρρήσεις μου και τα επιχειρήματά μου είναι σαφή όπως θα δεις και σε άλλες απαντήσεις μου… Απλά είστε τόσο πορωμένοι που άν πουν κάτι οι Aγγελόπουλοι είναι a priori σωστό, ενώ όλοι εμείς οι άλλοι είμαστε λάθος.. Συμφωνώ μαζί σου ότι είναι γελοίο να τσακωνόμαστε μεταξύ μας τη στιγμή που κάποιοι λεφτάδες (και ξέρουμε με τι τρόπους γίνονται λεφτάδες οι.. λεφτάδες) βγαίνουν μπροστά για να προστατέψουν δηθεν το «δημόσιο χρήμα»…

          • Guest Star

            Moυ αρεσει που άνοιξες και διάλογο με όλους… Σιγά τα πρόσωπα… ο,τι τους μαθαίνουν αυτά αναπαράγουν χωρίς δεύτερη σκέψη… Α ρε άτιμη πρωτιά, στο μπάσκετ τους λείπει μόνο και έχουν φάει τα λυσσακά τους να την παρουν και εκεί…

          • Konstantinos Kostalas

            ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΝΑ ΚΙ ΑΣ ΑΡΓΗΣΕ

          • Guest Star

            Δεν απευθύνθηκα σε σένα! Πήγαινε αλλού να παίξεις….

          • Konstantinos Kostalas

            KOITA NA DEIS AN ERXOMAI

          • ΝΙΚΟΣ

            Συγνώμη που το λέω φίλε αλλά μιας και ξεκίνησες εσύ την κουβέντα σε αυτό το άρθρο είσαι από την αρχή τελείως αλλού! Ή κάτι δεν καταλαβαίνεις ή είσαι πολύ πορωμένος! Συνέχεια αλλάζεις θέμα και λες άλλα λόγια ν” αγαπιόμαστε! Εσένα τελικά ποια η γνώμη σου για τον Βασιλακόπουλο;

          • whoiswho

            Για τον Βασιλακόπουλο με αυτά που είδα στο Ευρωμπάσκετ είναι η χειρότερη και δεν αλλάζει παρά τη wild card που πηραμε… Από την άλλη όμως δεν δέχομαι σαν άτομο τους Αγγελόπουλους να το παίζουν «φεουδάρχες» και να ζητούν ΑΥΤΟΙ ΕΙΔΙΚΑ το λόγο για τα λεφτά της χορηγίας… Αποψή μου είναι αυτή δεν δέχομαι σα «λαός» αν θέλεις τέτοιου είδους «προστασία»… Σαφές?

          • ΝΙΚΟΣ

            Ωραία, κάτσε λοιπόν σαν «λαός» να κοιμάσαι στον καναπέ όπως έκανες όλα αυτά τα χρόνια και να περιμένεις τον πρίγκιπα από τα παραμύθια να σε βγάλει από το αδιέξοδο. Εγώ το είπα και πριν, ας βγει και ο Δημητράκης να κάνει ερώτηση, το ίδιο μου κάνει! Φίλε εσένα μόνο οι Αγγελόπουλοι σε ενοχλούν και το έχεις καταλάβει αλλά δεν θες να το παραδεχτείς!!

          • whoiswho

            Tωρα ή πλάκα μου κάνεις ή είναι ιδιον σας να διαστρεβλώνετε τις απόψεις των άλλων… Οπως απάντησα και στον άλλο γαύρο με τα πολλά pou & tsou, όποιοι «-όπουλοι» και να έβγαιναν (Αγγελόπουλοι, Γιαννακόπουλοι, Πλουσιόπουλοι, Κοτερόπουλοι κ.λπ. κ.λπ.) ίδια αντίδραση θα είχα… Εσεις πέσατε σαν τα κοράκια να τους υπερασπιστείτε… ΟΛΟΙ της «συνομοταξίας Αγγελόπουλων» με ενοχλούν όταν με «δουλεύουν» κατάλαβες???

          • ΝΙΚΟΣ

            Πρώτον, δεν είμαι καμίας «συνομοταξίας Αγγελόπουλων»! Δεύτερον, αυτά τα περίεργα «κατάλαβες», ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΨΕΙΣ!!! Και τρίτον και τελευταίο, καταλαβαίνω ότι είμαστε σε άλλη διάσταση, σε αντίθεση με άλλους ομοιδεάτες σου που με καταλαβαίνουν!!! Ας είναι έτσι λοιπόν……

          • whoiswho

            Δεν αναφέρθηκα σε σένα και τους οπαδούς σας, αλλά στους πλούσιους που ενώ κοιτάζουν το συμφέρον τους θέλουν να δείξουν ότι ενδιαφέρονται για το «δημόσιο χρήμα»… Την έκοψαν την πρώτη μου απάντηση, δεν ξέρω αν θα δεις αυτή!

          • Konstantinos Kostalas

            ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ? ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ?

          • whoiswho

            Ναι, αυτό είναι το πρόβλημά μου! Κι ένας πλούσιος πρέπει να ξέρεις ότι πάντα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ενδιαφέρεται! Αν δε σε νοιάζει αυτό το θέμα είναι είτε επειδή είσαι και συ ματσωμένος ή επειδή είσαι «τυφλος οπαδός» και βάζεις την ομάδα σου πάνω από τον εαυτό σου και πάνω από την κοινή λογική!

          • Konstantinos Kostalas

            ΡΩΤΑΝΕ ΑΔΕΡΦΕ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΕΣΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ.

          • whoiswho

            Εχω απαντησει και σε άλλους διάβασε τις απαντήσεις όταν μπουνε να δεις ποια είναι η γνωμη μου για τους «προέδρους» όλων των χρωμάτων…

          • tsapoutsapoutsapou

            Ρε μεγάλε whoiswho, εσύ που απαντάς ακριβώς? Γράφεις που βρήκαν τα λεφτά τους οι Αγγελόπουλοι και όταν σε ρωτάω το αντίστοιχο για τον Γιαννακόπουλο και τη σχέση του με ΕΠΩΝΥΜΕΣ καταγγελίες σε ενοχλεί??? Γιατί δεν απαντάς??? Και στο κάτω κάτω και οι Αγγελόπουλοι φορολογούμενοι είναι και όπως όλοι μας έχουν κάθε δικαίωμα να ρωτούν που πάνε τα χρήματα ενώς ΔΗΜΟΣΙΟΥ φορέα!

          • whoiswho

            Δε με ενοχλεί καθόλου! Σκοτίστηκα που βρίσκουν τα λεφτά οι Γιαννακόπουλοι, οι Αγγελόπουλοι, οι κάθε είδους -όπουλοι, από τη στιγμή που εγώ είμαι στο περιθώριο σαν απλός πολίτης και με οικονομικό πρόβλημα… Απλά μου κάνει μεγάλη εντύπωση που τόσο θεαματικά ζητούν το λόγο οι Αγγελόπουλοι για τα λεφτά και εχουν και από πίσω τους εσάς και ΜΟΝΟ ΕΣΑΣ τους οπαδούς του Ολυμπιακού να τους σιγοντάρουν… Τόσο απλά είναι τα πράγματα!

          • tsapoutsapoutsapou

            Κάνεις μεγάλο λάθος… Μόνο οι οπαδοί του παναθηναικού σιγοντάρουν τον Βασιλακόπουλο…

          • whoiswho

            Aπαντάω σε σένα συνολικά για όλες τις παρατηρήσεις σου, αλλά αφορά όλους τους εμπλεκόμενους σε αυτή τη συζήτηση.. Είναι πραγματικά πολύ αστείο να έχουμε μαζευτεί εδώ 2 Παναθηναϊκοί
            και 3 Ολυμπιακοί και να λογομαχούμε για πράξεις άλλων και φτάσαμε τα 60 σχόλια!
            Φυσικά και ΟΛΟΙ θέλουμε να ξέρουμε από πού προέρχονται τα χρηματα, αν είναι από αυτά που μας κλέβει η Εφορία προς χάρι μνημονίων κλπ κλπ… Εγω «τα πήρα» όταν είδα να βγαίνει μια γνωστή εύπορη οικογένεια (δεν έχει σημασία αν είναι Ολυμπιακοί, Παναθηναϊκοι, ΑΕΚτζηδες…) που τη θεωρώ γνώστη των δρόμων του «μαύρου χρήματος» και να ζητάει το λόγο από κάποιους ομοίους της! ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ για μένα αυτή και μια «κινηση εντυπωσιασμού» όπως τη χαρακτήρισαν και άλλοι σε άλλα σάιτ… Τωρα εμείς που θέλω να πιστεύω ότι όλοι ανηκουμε σε αυτό που λέμε «λαός», καθόμαστε και λέμε ο ένας στον άλλο: «Εσυ υποστηρίζεις Βασιλακόπουλο και έχεις άδικο, εμείς υποστηρίζουμε Αγγελόπουλους και έχουμε δίκιο»… ΟΛΟΙ ΑΔΙΚΟ ΕΧΟΥΜΕ φίλοι μου! Ζουμε ένα θέατρο του παραλόγου και όλα αυτά που θέλουμε να μάθουμε θα μείνουν κρυφά από μας τελικά! Οσον αφορά εμένα, το ότι είμαι Παναθηναϊκός δε σημαίνει ότι υποστηρίζω Βασιλακόπουλο! Ο Kostalas παλιότερα είχε αναπαράγει σχόλιό μου όπου του τα «έχωνα» του Βασιλακόπουλου για την Εθνική! Μενουν τα γραπτά και μπορείτε να τα δείτε… Απλά σαν σκεφτόμενο άτομο που νομίζω ότι είμαι δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να δεχτεί την ηρωοποίηση κάποιων πλουτοκρατών που «βγαίνουν μπροστά» για να ζητήσουν το λόγο… Δεν με ενδιαφέρει αν είναι Κοκκινοι, Πρασινοι, Ροζ, Πορτοκαλί… Απλά προσβάλλουν τη νοημοσύνη μου με τις πρακτικές τους, όπως και τη δική σας πιστεύω! Συγγνωμη αν έγινα
            κουραστικός!

          • Konstantinos Kostalas

            ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΜΕ ΗΡΩΕΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ. ΑΠΛΑ ΠΕΣΑΝΕ ΤΑ ΒΑΖΕΛΑΚΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΑΝΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΑΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΟΜΑΤΣΩΜΕΝΟΙ

          • whoiswho

            Σου έστειλα μια μεγάλη απάντηση συνολική, δεν ξέρω αν θα δημοσιευτεί, πάντως οι αντιθέσεις που έχουμε στο θέμα μάλλον «επιφανειακές» είναι, ούτε εγώ τον πάω το Βασιλακόπουλο και το έχω ξαναγράψει….

        • Thunderbolt

          Δεν τους ξέρεις τώρα τους Γαυρους? Τι κάνεις Γιάννη..κουκιά σπέρνω???

          • Konstantinos Kostalas

            ΑΣΤΟ ΑΔΕΡΦΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

        • Konstantinos Kostalas

          ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΟΚ ? ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΡΩΤΟΥΝ Ι ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ? ΤΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΡΩΤΑΝΕ ? ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ? ΓΙΝΕΣΑΙ ΠΙΟ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΩΡΕΣ-ΩΡΕΣ.

        • tsapoutsapoutsapou

          Καταλαβαίνεις τι γράφεις??? Ποιους ελεγκτικούς μηχανισμούς??? Ποια όργανα??? Τα ίδια που έλενξαν όλους αυτούς που κατασπατάλησαν το δημόσιο χρήμα???

      • ΝΙΚΟΣ

        Δεν βλέπει κανένα κακό, απλώς πράσινα τα βλέπει όλα!

        • Thunderbolt

          Ενω εσυ κόκκινα… σε θυμάμαι… Να δούμε αν τα βλέπει κανείς «γαλανόλευκα», για Εθνική ομάδα μιλάμε…..

          • ΝΙΚΟΣ

            Μάλλον δεν καταλαβαίνεις ότι με τα δικά σου και δικά μου λεφτάκια πληρώνει ο παππούς την Wild Card. Έξω η ανεργία χτυπάει κόκκινο και κάποιοι κοιμούντα τον ύπνο του δικαίου!!! Ποιος έκανε την ερώτηση σας πείραξε εσάς; Ας βγει και ο Δημητράκης.

          • Thunderbolt

            Λοιπόν, αφού το θέτεις έτσι σου απαντώ: Αν ο παππούς πήρε λεφτά από σενα και από μένα τότε ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ (εγω, εσύ, ο λαός) έχουμε το δικαίωμα να ρωτάμε! Οι Αγγελόπουλοι ανήκουν στους ΕΧΟΝΤΕΣ και κανείς δεν τους διόρισε εκπροσώπους μας να ρωτάνε για λογαριασμό μας… Και ο Δημητράκης αν έλεγε τα ίδια, την ίδια άποψη θα είχα..δεν κωλώνω εγώ! ΟΚ?

          • ΝΙΚΟΣ

            Καλά κάνουν και ρωτάνε οι Αγγελόπουλοι, αφού δεν ρωτούν αυτοί που πρέπει! Αυτούς κάποιος θα τους ακούσει, εμένα και σένα ουδείς! Εν μέσω κρίσης κάποιοι συνεχίζουν να πλουτίζουν στις πλάτες του λαού και όχι μόνο στον αθλητισμό. Το μαχαίρι να μπει στο κόκκαλο!!! Τα περί επίσημης αγαπημένης να τα πει αλλού ο παππούς, δεν μασάμε κουτόχορτο! Τέλος…!!!

          • Konstantinos Kostalas

            ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΡΩΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΠΟΙΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ? Να δεχτώ ότι η διαδικασία ήταν δημόσια και για να μη μιλάμε
            υποκριτικά: Η τη δέχεσαι και μπαίνεις στον πλειστηριασμό ή βγαίνεις έξω
            και κάθεσαι σπίτι σου. Δεν θα σταθώ καν στις ανακόλουθες δηλώσεις του
            Βασιλακόπουλου τον Νοέμβριο και τα όσα είπε τότε (μην τα
            επαναλαμβάνουμε) αφού γνωρίζοντας τη λογική του είναι το πιο φυσιολογικό
            πράγμα να ψάχνει δικαιολογίες τον καιρό που πίστευε ότι δεν θα βρει τα
            χρήματα. Το θέμα είναι και πάλι απλό. Γιατί εμείς που πληρούσαμε τα
            κριτήρια δώσαμε 830.000 ευρώ και η Φινλανδία που δεν πληρούσε κανένα
            κριτήριο έδωσε 500 χιλιάρικα και την παρακαλούσαν κιόλας. Προφανώς, ο
            άνθρωπος του αρέσει να καυχιέται ότι ελέγχει παρασκηνιακά με τους
            άψογους χειρισμούς του τη διεθνή μπασκετική σκηνή κάτι δεν μέτρησε καλά ή
            τον δούλεψαν ψιλό γαζί και τον χρέωσαν 330.000 ευρώ παραπάνω. Ούτε για
            αυτό πρέπει να δώσει εξηγήσεις;
            3. Προέλευση χρημάτων. Να δεχτώ ότι
            τα χρήματα προέρχονται από την χορηγία της τράπεζας και δεν έχει δοθεί
            ούτε ένα ευρώ από την κρατική επιχορήγηση αν και το αμφισβητώ. Δεν
            έκλεισε κάποια έκτακτη χορηγία για να δώσει τα χρήματα, απλά τα στέρησε
            από τα λειτουργικά έξοδα της ομοσπονδίας και των ενώσεων και τα έδωσε.
            Ας μείνουμε σε αυτό και θα το ξαναβρούμε πιο κάτω….
            4. Οικονομική
            ζημιά. Μαθαίνω ότι ο πρόεδρος της ΕΟΚ θα πει ότι θα βγάλει κέρδος από
            την όλη διαδικασία. Αόριστα φυσικά και όχι με στοιχεία, θα υποστηρίξει
            κάτι για 2 εκατομμύρια από χορηγίες ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ η ομοσπονδία λόγω της
            συμμετοχής στο παγκόσμιο. Από όσο θυμάμαι και γνωρίζω πέραν της
            συμφωνίας με την Eurobank όλα αυτά τα χρόνια (ακόμη και τα καλά
            οικονομικά χρόνια) η ομοσπονδία δεν έκλεισε καμία άλλη μεγάλη χορηγία.
            Με στεγνή την αγορά, μειωμένο κατά 65% το ποσό που διατίθεται πλέον στη
            διαφημιστική δαπάνη και μέσα στο καλοκαίρι να υπάρχει (νωρίτερα μάλιστα)
            η παρουσία της εθνικής ποδοσφαίρου στο αντίστοιχο παγκόσμιο πρωτάθλημα
            θα είναι μεγάλη του επιτυχία να βρει αυτά τα 2 εκατομμύρια. Φαντάζομαι
            ότι μέσα στους επόμενους μήνες πρέπει να μας ανακοινώνει μπαράζ
            συμφωνιών με χορηγούς. Αν πάλι εννοεί την ανανέωση της συμφωνίας με τη
            Eurobank να γράφω ότι η συμφωνία ούτως ή άλλως τρέχει μέχρι το τέλος του
            2014. Και στο τέλος του 2014 που πρέπει να ανανεωθεί θα δούμε ποιά
            ακριβώς θα είναι η κατάσταση στον τραπεζικό κλάδο. Κατάσταση την οποία
            δεν μπορούν να εκτιμήσουν ούτε κορυφαία στελέχη οικονομικών επιτελείων.
            Φυσικά το να ανανεώσει μια υπάρχουσα συμφωνία (ακόμη και στα ίδια
            οικονομικά μεγέθη του 1,7 εκατομμυρίου το χρόνο) δεν αποτελεί επιτυχία.
            ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ! Επίσης ουδέποτε έθεσε η τράπεζα ζήτημα συμμετοχής
            στις διεθνείς διοργανώσεις. Αν ίσχυε αυτό γίνεται αντιληπτό ότι θα είχε
            τεθεί ήδη ζήτημα με την απουσία μας από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012
            αλλά τότε δεν ειπώθηκε λέξη για πιθανή μελλοντική απώλεια της χορηγίας.
            Επίσης, τα περί εξεύρεσης άλλων χορηγών έρχονται σε αντιδιαστολή με τα
            όσα προβλέπει η συμφωνία και αποκάλυψε ο ίδιος ο Βασιλακόπουλος τη μέρα
            της ανανέωσης της το 2006… Σύμφωνα με τα όσα λέει ο ίδιος η Eurobank
            είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ…Ερμηνεύω λάθος τη λέξη
            αποκλειστικός;
            http://www.basket.gr/press/art
            Ξεπερνάω
            επίσης αυτό που δεν έθιξε κανείς: Οτι στις πλάτες της εθνικής ομάδας
            και του αθλητικού κινήματος παίζουμε ένα παιχνίδι με στυγνούς κανόνες
            ελεύθερης οικονομίας. Τζογάρω κάτι για να βγάλω κέρδος….Αυτά αφορούν
            ρομαντικούς του αθλητισμού που τα κατακεραυνώνουν…Οπως έκανε ο ίδιος ο
            πρόεδρος της ΕΟΚ την άνοιξη του 2010 μιλώντας στην ημερίδα που
            διοργάνωσε η ΕΣΚΑ….Για να μην βάζω πάλι λινκ και σας κουράζω διαβάστε
            τι έλεγε τότε:
            Την εμπορευματοποίηση του αθλητισμού: «Ο αθλητισμός
            είναι ένας και οφείλει να χρησιμοποιεί το χρήμα σαν μέσον για την
            επίτευξη των στόχων του. Δυστυχώς τώρα συμβαίνει το αντίθετο και έχουμε
            την εμπορευματοποίησή του.Ο αθλητισμός στην Ευρώπη αλλά και σε παγκόσμιο
            επίπεδο τείνει να γίνει ένας χώρος συνάντησης του νεοπλουτισμού και του
            υποκόσμου».
            Την είσοδο του στοιχήματος στον αθλητισμό: «Η είσοδος
            του στοιχήματος στον αθλητισμό είναι η αρχή της αμφισβήτησής της
            αξιοπιστίας του. Ο κερδοφόρος ΟΠΑΠ με βάση δημοσιευμένα στοιχεία από τα
            έσοδά του επιστρέφει στον αθλητισμό μόνο το 7%. Θα έπρεπε το ποσοστό που
            επιστρέφει στον αθλητισμό να ήταν αρκετά
            μεγαλύτερο».

            Την οικονομική κρίση: «Η οικονομική κρίση και η αδυναμία πλέον της
            αγοράς να στηρίξει της «Α.Ε αθλητισμού» έχει αναδείξει σε παγκόσμιο
            επίπεδο ότι το μοντέλο αυτό έχει αποτύχει. Όπως οι κοινωνίες δεν μπορεί
            στήνονται με βάση την αγορά, έτσι και η κοινωνία του αθλητισμού δεν
            μπορεί να στήνεται πάνω σ” αυτήν».
            Την βία: «Λέμε κάθε χρόνο τα ίδια
            και τα ίδια, αυτή όμως πέρα απ” όλα τα άλλα ξεκινάει μέσα από τις Α.Ε
            και τους «οπαδούς των» αλλά και από τα συλλογικά μέσα ενημέρωσης.
            Το
            πώς θα καταφέρουν οι νέοι να προχωρήσουν στη ζωή τους: Εχω καταφέρει
            στην ζωή μου να ανοίγω το στόμα μου όποτε θέλω, όπου θέλω και να λέω
            αυτά που θέλω – το ίδιο προτρέπω και όλους τους νέους να επιδιώξουν στην
            ζωή τους».
            Για τα φαινόμενα των τελευταίων ημερών: «Ακόμη και μέσα
            στο Κοινοβούλιο μιλάμε με όρους αγοράς. Έχετε ακούσει που λένε θα
            κερδίσουμε το «στοίχημα» ή στο τέλος θα κάνουμε «ταμείο». Τα ακούμε όλα
            αυτά και δεν αντιδράει κανένας.

            Στη ζωή έχει σημασία το που κατευθύνεσαι και όχι το που κοιτάς. Αυτό
            είναι το πιο σημαντικό. Φτάσαμε σε ένα σημείο να στηρίζουμε τα πάντα
            στην αγορά. Δεν στήνεται κοινωνία ανθρώπινη και αθλητική με όρους
            αγοράς. Και δεν είναι δυνατόν σε παιχνίδια όπως το All Star Game να
            διαφημίζεται η Turkish Airline. Αν έχουμε ανάγκη από χρήματα, δεν θα
            καταλήξουμε στην πορνεία.

            Δεν θα βγάλουμε τα παιδιά μας στον δρόμο ή στα πεζοδρόμια επειδή
            έχουμε ανάγκη από χρήματα, κάπου υπάρχουν και κάποια όρια και αυτά τα
            όρια είμαστε υποχρεωμένοι να τα τηρούμε».
            5. Πόσα κόστισε η wild card
            αληθινά….Αφού τα οικονομικά της ΕΟΚ δεν ανεβαίνουν στη Διαύγεια όπως
            έχει υποχρέωση εκ του νόμου να κάνω κάτι πρόχειρους υπολογισμούς. Η
            εθνική αποκλείσθηκε το καλοκαίρι από το παγκόσμιο. Να πούμε ότι από
            εκείνη τη στιγμή μέχρι το τέλος της σεζόν μπήκαν στο ταμείο της με βάση
            τη συμφωνία χορηγίας γύρω στα 700 χιλιάδες ευρώ (έχω ξαναγράψει τις
            δόσεις, υπάρχουν σε παλαιότερο post) και θα πάρει άλλα 1,7 εκατομμύρια
            ευρώ το 2014. Το όλο 2,4 από τη χορηγία. Σύμφωνα με δήλωση του κυρίου
            Αδριανού οι προϋπολογισμοί των αθλητικών ομοσπονδιών θα περικοπούν κατά
            50% για το 2014. Η ΕΟΚ σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Υφυπουργείου
            Αθλητισμού πήρε το 2013 (αυτά υπάρχουν και στη Διαύγεια δεν είναι
            μυστικά) 2.960.000 ευρώ πράγμα που σημαίνει ότι του χρόνου θα πάρει 1,5
            εκατομμύριο. Συνολικά λοιπόν τα έσοδα της από τη στιγμή που αποκλείσθηκε
            η εθνική και όχι στο χειρότερο χρονικά δεδομένο (από προχθές που πήραμε
            την κάρτα) είναι 4 εκατομμύρια ευρώ. Να πούμε ότι έκανε οικονομία από
            το καλοκαίρι και κρατούσε τα λεφτά της χορηγίας για να τα δώσει στη
            ΦΙΜΠΑ; Αν και δεν εξάγεται από πουθενά να το δεχτούμε με καλή πίστη.
            Μένουν 3,2 που θα επισπραχτούν όχι τώρα αλλά μέχρι το τέλος του 2014!
            Από αυτά αν έρθουν και οι 3 που παίζουν στο ΝΒΑ θα δοθούν σε ασφάλιση
            άλλα 750.000 ευρώ. Από πέρσι το καλοκαίρι και για 18 μήνες ΟΛΟ ΤΟ
            ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ πλην εθνικής ομάδας και Α1 πρέπει να επιβιώσει με 2,5
            εκατομμύρια. Γίνεται; Δεν θα το πω εγώ το λέει ο ίδιος ο πρόεδρος της
            ΕΟΚ εδώ και τα έλεγε από τον περασμένο Απρίλιο
            http://www.avgi.gr/article/152
            Δεν
            θα σταθώ πάλι στη λογική ότι τη μια μέρα μιλάει για το αγνό αθλητικό
            κίνημα και την άλλη μπαίνει σε ένα ξεκάθαρα επαγγελματικό πλειστηριασμό.
            Τα είπαμε αυτά.
            Τα περί κέρδους από την….επένδυση είναι ένα γνωστό
            παλιό παραμυθάκι που διακινεί εδώ και πολλά χρόνια ο Βασιλακόπουλος.
            Μόνο που οι καιροί άλλαξαν και πλέον πρέπει να δίνει επαρκείς εξηγήσεις
            για όλα και φυσικά με στοιχεία. Σε πρώτη φάση για την ακριβή προέλευση
            των χρημάτων που δόθηκαν στη ΦΙΜΠΑ (με στοιχεία και αριθμούς) και στη
            συνέχεια για το οικονομικό κέρδος που θα προκύψει από την επένδυση της
            wild card προϊόντος του χρόνου.
            ΥΓ 1 Θεωρώ επίσης ήσσονος σημασίας το
            γεγονός ότι στον τελευταίο δημόσιο προϋπολογισμό που κατέθεσε η
            ομοσπονδία αναφέρεται ως ποσό εσόδων από χορηγίες το 1,2 εκατομμύρια
            ευρώ ενώ έτρεχε η συμφωνία με τη Eurobank που όπως έγραψα είναι 1,7 σε
            ετήσια βάση. Γιατί αν όντως μπαίνουν στο ταμείο της ΕΟΚ (με βάση τα δικά
            της στοιχεία) 1,2 και όχι 1,7 (για οποιονδήποτε λόγο που δεν γνωρίζω)
            γίνεται αντιληπτό ότι ξοδεύτηκαν στην πραγματικότητα πολύ περισσότερα
            ποσοστιαία για αυτή τη συμμετοχή.
            ΥΓ 2 Δυστυχώς, το όλο θέμα δεν
            είναι ζήτημα επιβίωσης του ελληνικού μπάσκετ. Αυτό επιβίωσε και το 1988
            που μείναμε έξω από τους Ολυμπιακούς και το 1992 με το ναυάγιο σε ένα
            άλλο προολυμπιακό και με τις διαδοχικές αποτυχίες του 1999 και του 2001
            και με την απουσία από το Παγκόσμιο του 2001 και συνέχισε να ζει από το
            2010 που δεν έχουμε σηκώσει κεφάλι. Κάποτε πιστεύαμε ότι η ζωή μας όλη
            ήταν μια διοργάνωση και το αν θα πάμε καλά. Στο όνομα του…..εθνικού
            σκοπού ένας άνθρωπος έπαιξε το προσωπικό του στοίχημα, τζόγαρε για τον
            προσωπικό του εγωισμό και φυσικά από μένα τουλάχιστον κρίνεται και θα
            κρίνεται πάντοτε υπό αυτό το πρίσμα. Κάτω από το βάρος της (όποιας)
            κριτικής για την αποτυχία στο Ευρωμπάσκετ »διόρθωσε» τα δικά του λάθη
            με ένα πιθανώς μεγαλύτερο. Μόνο που το καλοκαίρι αν κάτι στραβώσει στην
            Ισπανία (εννοείται ότι δεν το εύχομαι και δεν θέλω να το σκέφτομαι καν
            σαν ενδεχόμενο) θα περιμένω να δω ποιός έχει σειρά στις….ευθύνες. Ο
            ατυχής επόμενος προπονητής; Οι παίκτες; Οι προδότες που δεν θα τους
            αφήσουν οι μάνατζερ να έρθουν; Σίγουρα πάντως τότε δεν θα μπορεί να πει
            αυτό που έχει προγραμματίσει για τις επόμενες μέρες. Οτι όσοι του ασκουν
            κριτική έχουν ως κίνητρο προσωπική εμπάθεια και κατευθύνονται από
            σκοτεινά παράκεντρα που επιθυμούν την αποσταθεροποίηση του.
            ΥΓ 3
            Υπάρχει μπάσκετ και χωρίς ένα 75χρονο παράγοντας που παλινωδεί μήνα με
            το μήνα, μέρα με τη μέρα βασισμένος στο δόγμα ότι στην Ελλάδα ξεχνάμε
            γρήγορα….Και όσο απαγορεύει να αναδειχθούν οι όποιες υγιείς δυνάμεις
            έχουν απομείνει στον χώρο οι αποτυχίες θα συνεχίσουν να έρχονται και
            απλά κάθε φορά θα ψάχνουμε για δικαιολογίες.
            ΥΓ 4 Οτι ήταν να γράψω
            το έγραψα. Είμαι ένας από τους λιγοστούς που κάνουν….αντιπολίτευση.
            Ορισμένοι υποστήριξαν ότι κάνω κριτική για την κριτική. Δεν έγραψα
            λοιπόν σήμερα τις δικές μου απόψεις αλλά αναπαρήγαγα λόγια του ίδιου του
            προέδρου της ΕΟΚ και όσα στοιχεία είχα στη διάθεση μου. Δεν θα απαντήσω
            σε κανένα σχόλιο σας (φυσικά οι απόψεις εδώ συνεχίζουν να είναι
            ελεύθερες είτε συμφωνούν είτε διαφωνούν με τα όσα γράφω και δεν έχουν
            moderation όπως στο….ελεύθερο internet). Και δεν θα σχολιάσω τι γράφει
            ο καθένας δημοσιογράφος δεξιά αριστερά γιατί α. πρώτον δεν τα διαβάζω
            εκούσια και β. δεν μπαίνω στο τριπάκι της διχαστικής λογικής στον
            δημοσιογραφικό κόσμο που επίσης εκπορεύεται από ένα συγκεκριμένο
            άνθρωπο. Οτι ήταν να γράψω το έγραψα με στοιχεία και όχι με αοριστίες.
            Σειρά του ανθρώπου που έχει την εξουσία του μπάσκετ στα χέρια του να
            δώσει απαντήσεις επίσης με στοιχεία και όχι με αοριστίες.

          • Thunderbolt

            Και μονο το γεγονός ότι μας σερβίρεις «αμασητη» την τροφή σου, αυτά που λένε άλλοι σε άλλα site δηλαδή, δείχνει το ποιόν σου…

          • Konstantinos Kostalas

            ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ

          • Thunderbolt

            Ενω εσύ όλα τα καταλαβαίνεις.. Αητός είσαι!

          • Konstantinos Kostalas

            ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΛΑΩ ΣΟΒΑΡΑ ΠΑΝΕΞΥΠΝΕ

          • Thunderbolt

            Μιλας σοβαρά? Ωραία, γελάσαμε και σήμερα! Αυριο πάλι….

          • whoiswho

            LOOOOL!!!!!

  • tsapoutsapoutsapou

    Superbasket θα απαντήσεις???

    • Konstantinos Kostalas

      O BAZELO NA APANTHSEI, OXI TO SOYPERMPASKET, TON PAPASTROYMF RVTHSAN

      • tsapoutsapoutsapou

        Το ίδιο είναι φίλε! Τόσο καιρό (και) σε αυτό το θέμα το συγκεκριμένο site αποτελεί την υπερασπιστική γραμμή της ΕΟΚ και του Βασιλακόπουλου…

      • tsapoutsapoutsapou

        Το ίδιο είναι φίλε! Η υπερασπιστική του γραμμή είναι το συγκεκριμένο σαιτ…

        • Konstantinos Kostalas

          ΑΥΤΟ ΞΑΝΑΠΕΣΤΟ

  • ΝΙΚΟΣ

    Γιατί νομίζω ότι δεν θα πάρουν καμία απάντηση οι κύριοι Αγγελόπουλοι; Άσε που μπορεί και να τιμωρηθούν επειδή βλέπουν φαντάσματα!

  • tsapoutsapoutsapou

    Δεν με απασχολούν οι αρνητικές ειδικά σε αυτό το σαιτ… Αρκεί να διαβάσεις δύο προηγούμενα άρθρα πάνω σε αυτό το θέμα ένα του Λεάνη και ένα ανώνυμο (γιατί άραγε…?) για να καταλάβεις τι ρόλο παίζει…

    • Konstantinos Kostalas

      ΕΣΤΟΥΣ

      • Chris CD

        προς Kώστα Κωστάλα και tsapou:
        Πέρσι καλοκαίρι, μέρες ευρωμπάσκετ, σε αυτό το σαιτ διάβασα ΠΡΏΤΑ ότι σκοτεινές δυνάμεις της ομοσπονδίας σχεδόν επέβαλαν στον Τρίνκερι συγκεκριμένους παίκτες, παίκτες που δεν ήταν στα πλάνα του Τρίνκερι για την 12άδα. Σίγουρα τέτοια άρθρα δεν είναι στην κατεύθυνση που περιγράφετε both. Δεν γλύφω το εν λόγω σαιτ, άλλωστε σαν Χρήστος έχω εκφράσει τις αντιρρήσεις μου για συγκεκριμένο θέμα.

        Και κάτι άλλο, ακόμα τον λέτε «βαζελακόπουλο» ??? ακόμα??? γελάει ο κόσμος μαζί σας.

        ΥΓ. θα ήθελα να μάθω που βρέθηκαν τα 830 χιλιάρικα, όχι σαν οπαδός αλλά σαν πολίτης. Αν είναι χορηγία κάποιου ανθρώπου τότε μαγκιά του.

        • ΝΙΚΟΣ

          Αυτό το τελευταίο που γράφεις σαν υποσημείωση δεν προσπαθείς να το κάνεις πιο λιανά και εσύ στον whoiswho γιατί από γαύρο μάλλον δεν δέχεται κουβέντα το παλικάρι.

          • Thunderbolt

            Toν έχεις παρεξηγήσει πολύ τον whoiswho νομίζω Νικο.. Πάνω, κάτω τα ίδια πράγματα με μένα λέει, εγώ τουλάχιστον αυτό κατάλαβα! Δεν έχει πρόβλημα αποκλειστικά με τους Αγγελόπουλους, αλλά με τους «λεφτάδες-προστάτες» γενικά, όπως τους χαρακτηρίζει… Φιλικά, πάντα..

        • tsapoutsapoutsapou

          Ώστε το διάβασες πρώτα εδώ ε? Μάλλον διαβάζεις ΜΟΝΟ το συγκεκριμένο σαιτ γιατί το καλοκαίρι ΟΛΟΙ είχαν κράξει ΑΝΟΙΧΤΑ τον Βασιλακόπουλο για τους χειρισμούς του όσον αφορά την κλήση κάποιων διεθνών… Αλλά το μεγαλύτεερο ενδιαφέρον έχει η στάση του σαιτ το οποίο μετά το τέλος του Ευρωπαικού είχε εστιλάσει περισσότερο στις δηλώσεις Σπανούλη παρά στις ευθύνες του προέδρου της ΕΟΚ για τις κακές πορέιες της Εθνικής από το διωγμό του Γιαννάκη και μετά (αλήθεια τότε τι έγινε..???)

          • Konstantinos Kostalas

            MA TO SITE EINAI BAZELOFONO

  • ΝΙΚΟΣ

    Αυτοί που είναι πάνω και αποφασίζουν για σένα και μένα είναι εκλεγμένοι από τον λαό; Λέω εγώ τώρα! Αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση. Άστα να πάνε…..!

  • ΝΙΚΟΣ

    Ενώ αυτοί που είναι πάνω και αποφασίζουν για σένα και μένα είναι εκλεγμένοι από το λαό; Λέω εγώ τώρα! Άστα να πάνε φίλε…..!

    • Thunderbolt

      Εδω μαζί είμαστε! Κι αυτοί εκλεγμένοι από «κάποιους άλλους» είναι και αποφασίζουν με το ζόρι για λογαριασμό μας… Αλλη συζήτηση όντως αυτή για πολιτικό σάιτ…

  • tsapoutsapoutsapou

    Εσένα «αντικειμενικέ» ποια είναι η άποψη σου δηλαδή για αυτό το θέμα? Τα χρήματα αυτά δεν πρέπει να μάθουμε από που προέρχονται? Ο 75χρονος Βασιλακόπουλος τα κάνει όλα καλά στην ΕΟΚ?

    • Thunderbolt

      Nα μαθουμε όλοι!!! Οχι να μάθουν κάποιοι «για λογαριασμό μας»…αυτή είναι η διαφορά!

      • Konstantinos Kostalas

        ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΕΣ?

    • Konstantinos Kostalas

      Ω ΒΕΒΑΙΑ, ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΛΑΘΗΤΟ

  • kostas prasinos

    Και μόνο που βλέπω 5-6 άτομα να «αλληλοσκοτώνονται» μεταξύ τους λεκτικά για τα λεφτά της wild card καταλήγω στο συμπέρασμα ότι οι κ.κ. Αγγελόπουλοι πέτυχαν απόλυτα στο σκοπό τους, ο οποίος ήταν η διατήρηση της διχόνοιας μεταξύ των οπαδών των αιωνίων!! ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ!!

  • Thunderbolt

    Τον εαυτό μου εκπροσωπώ! Εσυ τι εκπροσωπείς?

    • Konstantinos Kostalas

      ARKETA ASXOLHUHKA MAZI SOY NOMIZO KAI SOY EKANA MEGALH XARH, ANTE GEIA

  • Konstantinos Kostalas

    ESY EISAI EKLEGMENOS H ZHTHSE KANEIS THN GNOMH SOY ?