Home > ΜΠΑΣΚΕΤ > Οι αδικίες των κρίσεων

Οι αδικίες των κρίσεων

Την επαύριον ενός μεγάλου αγώνα, η κριτική είναι το ίδιο ευπρόσδεκτη, όσο κι εύκολη όμως για αυτούς που την ασκούν. Στο σημείο αφετηρίας, πάντως, πρέπει να τοποθετείται σαν παντιέρα η βασική αρχή δρομολόγησης της κριτικής πως. «Ο,τι ξέρει ο νοικοκύρης (προπονητής), δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος». Με δικό μας μπούσουλα τούτο θα ξεκινήσουμε την αναφορά στον τελικό του κυπέλλου, καταγράφοντας κάποιες -προσωπικές αλλά κι άλλες- παρατηρήσεις επί των .παρατηρήσεων που ακούγονται από το επόμενο λεπτό της λήξης του τελικού και της στέψης του Παναθηναϊκού ως κυπελλούχο Ελλάδας. Επί κάποιων παρατηρήσεων, που αδικούν, όχι μόνο τον Γιαννάκη, τον Ολυμπιακό κτλ κλτ, αλλά απαξιώνουν την ποιότητα και του Παναθηναϊκού ως ομάδα και ξεχωριστά τις προσωπικότητες που απαρτίζουν το ρόστερ του.
 
Η αλήθεια είναι ότι στον τελικό υπήρξε τακτική. Πολύ, ή λίγο, σύνθετη, ή απλουστευμένη, δεν έχει σημασία. Ανεξάρτητα από τον αριθμό αυτών που θα συμφωνήσουν, ο Ολυμπιακός δεν έχει χάσει το ματς σε επίπεδο τακτικής. Η τουλάχιστον, όχι τόσο, σε θέμα τακτικής. Λάθη πολλοί θα αναγνωρίσουμε και οι ουδέτεροι προπονητές ακόμα περισσότερα. Ωστόσο, οι ερυθρόλευκοι ηττήθηκαν, διότι απλά, ο Διαμαντίδης αποφάσισε (επιτέλους) να βγει μπροστά και να αναλάβει τις ευθύνες του. Αποφάσισε να γίνει το πρόσωπο που αλλάζει τις ισορροπίες και ορίζει την τύχη (οποιουδήποτε) τελικού, όταν αυτοί κρίνονται σε . «μικροπράγματα», όπως πολύ εύστοχα είπε ο ίδιος στη σημερινή (23.02) δήλωσή του στη WIND.
 
Ακούγεται λοιπόν πως. Ο Γιαννάκης έχασε το ματς διότι άφησε το Διαμαντίδη να σουτάρει τρία τρίποντα. Ο Γιαννάκης έχασε το ματς, διότι επέτρεψε στον Παναθηναϊκό να βρει 5 τρίποντα και να γυρίσει το ματς σε ένα κρίσιμο σημείο του. Ο Γιαννάκης το ένα, ο Γιαννάκης το άλλο. Με την ίδια λογική που ο Γιαννάκης έχασε το ματς, ο Ομπράντοβιτς το κέρδισε επειδή έδωσε εντολή στον Διαμαντίδη να εκτελέσει. Αλήθεια πιστεύει κανείς, ότι ο Παναθηναϊκός σε εκείνο το σημείο σημάδευε τον Διαμαντίδη; Μάλλον, όχι. Απλά έγκειται η διαφορά των δύο ομάδων. Στο κρίσιμο σημείο βρέθηκε ο Διαμαντίδης, όπως μερικά λεπτά νωρίτερα είχε βρεθεί ο Περπέρογλου (απίστευτης σημασίας η συνεισφορά του) και ακόμα πιο νωρίς ο Φώτσης. Απλά στον Παναθηναϊκό έχει γίνει δεύτερη φύση, η ανάδειξη πρωταγωνιστών (χωρίς επετηρίδα), ενώ στον Ολυμπιακό αναζητείται ο ένας και ο μοναδικός.
 
Κι όταν ο Σπανούλης απαντούσε χθες, στην ερώτηση περί διαφοράς των δύο ομάδων, λέγοντας. «ίσως να είναι η ψυχολογία, ίσως οι παίκτες, ίσως το μέταλλο του νικητή που έχουν όλοι αυτοί που φορούν την πράσινη φανέλα -το τελευταίο δεν το είπε, το περιέγραψε όμως- », αυτό εννοούσε. Με τον τρόπο που παίζει ο Παναθηναϊκός, με την αξία, τις ιδιαίτερες ικανότητες και την ποιότητα των μονάδων που έχει στο ρόστερ του είναι σχεδόν δεδομένο ότι κάποιος παικτης θα βρεθεί ξεμαρκάριστος. Το ερώτημα είναι αν αυτός θα τα βάλει. Κι ο Διαμαντίδης τα έβαλε. Ανα πάσα στιγμή οι  πεντάδες του Παναθηναϊκού δεν αποτελούνται από πρόσωπα, αλλά από ικανότητες προσώπων. Και οι πράσινοι δε σημαδεύουν πρόσωπο. Απλά αυτοί που παίζουν ανά πάσα ώρα εξυπηρετούν το μοντέλο επίθεσης που θέλει να ακολουθήσει ο Παναθηναϊκός. Κι ο στόχος δεν είναι να βρεθεί ο συγκεκριμένος παίκτης ξεμαρκάριστος, να βρεθεί ένας, από όλους όσοι παίζουν ελεύθερος να εκτελέσει. Οποιος κι αν είναι αυτός. Διότι για να παίζειμ σημαίνει ότι μπορεί να το κάνει. Απλά, οι πράσινοι αυτά τα σουτ, τα βάζουν, ενώ στον Ολυμπιακό τα χάνουν..
 
Ας έρθουμε όμως στα περί Γιαννάκη σχόλια. Ας σταθούμε στις δύο παρατηρήσεις που προαναφέραμε.
«Φταίει ο Γιαννάκης, που άφησε τον Διαμαντίδη να σουτάρει». Ειδικά στις φάσεις που ο Διαμαντίδης ευστοχεί στα τρία συνεχόμενα, -ίσως- μόνο σε μία ο Ολυμπιακός έχει επιτρέψει στον Μήτσο να εκτελέσει. Αλλά και σε αυτή, μετά από άριστη κυκλοφορία της μπάλας… Τα υπόλοιπα δύο είναι ένα σουτ υπό πίεση από τα 7 μέτρα κι άλλο ένα, αμέσως μετά το Pick n roll.
 
«Φταίει ο Γιαννάκης που άφησε τον Παναθηναϊκό να σουτάρει πέντε τρίποντα». Για καθίστε ρε μάγκες. Τι σημαίνει. άφησε ο Γιαννάκης. Δηλαδή, οι άλλοι δεν παίζουν; Ο Παναθηναϊκός δεν έχει στόχο; Κι αν θέλετε, ο Παναθηναϊκός δεν είναι αυτή τη στιγμή, η καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη (μαζί με τη Σιένα και τη Μπαρτσελόνα) στη δημιουργία καταστάσεων για να έρθει το ξεμαρκάριστο μακρινό σουτ; Και τέλος, ο Παναθηναϊκός δεν είναι αυτός που επί εποχής Ομπράντοβιτς (ξανα)έβαλε στο ευρωπαϊκό μπάσκετ, αυτό το μοντέλο παιχνιδιού; Το μπάσκετ δεν είναι μαθηματικά, ούτε τόσο απλό όσο πιστεύουν ορισμένοι. Το περίφημο «Ο καθένας παίρνει τον παίκτη του και δεν τον αφήνει να σκοράρει» έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
 
Σε μία ομάδα όπως είναι ο Παναθηναϊκός, ο αντίπαλος προπονητής πρέπει να ρισκάρει. Να αφήσει δηλαδή κάτι. Που μπορεί να μην είναι ένας συγκεκριμένος παίκτης, αλλά μια γενικότερη κατάσταση. Και ο Ολυμπιακός, έστω κι αν εμφανώς δεν παίζει καλά, έχει πάει σωστά το παιχνίδι μέχρι το 35΄. Τότε που εμφανίστηκε το πρόσωπο του τελικού. Από την άλλη πλευρά, υπάρχει κι άλλο δεδομένο. Όταν ο Παναθηναϊκός είναι καλά και αποτελεσματικός σε αυτά που ζητάει, πολύ δύσκολα θα βρεθεί μία ομάδα να τον ανακόψει, πολύ απλά, διότι εφαρμόζει ένα μοντέλο παιχνιδιού εδώ και χρόνια και όλα τα συστατικά του (οι παίκτες του) έχουν επιλεχθεί ώστε να προσφέρουν κάτι σημαντικό σε αυτή την τακτική. Ο Γιαννάκης, δεν άφησε τον Διαμαντίδη. Απλά ο Παναθηναϊκός έχει καλούς παίκτες, που ξέρουν πώς να δημιουργούν φάσεις. Οι υπόλοιποι, όταν ο ένας δημιουργεί, ξέρουν που να σταθούν ώστε να έχουν πλεονέκτημα. Και είναι δεδομένο ότι μία καλοκουρδισμένη επίθεση θα βρει ξεμαρκάριστα σουτ, ιδιαίτερα όταν έχει καλούς περιφερειακούς και στις διεμβολίσεις (Σπανούλης) Το θέμα είναι αν θα τα βάλει ή όχι. Διότι, στην επιλογή ενός σουτ, ή λέι απ κοντά στο καλάθι, κάθε προπονητής θα προτιμούσε να ρισκάρει στο πιο μακρινό σουτ.
 
Το λάθος του Γιαννάκη στον  τελικό, σύμφωνα με όσα είδαμε από την εξέδρα, ήταν το γεγονός ότι δε διαχειρίστηκε καθόλου σωστά τον Βούισιτς, όταν αυτός χρεώθηκε μόλις στο πρώτο λεπτό με δύο φάουλ. Αφησε έναν από τους πιο φορμαρισμένους παίκτες του, για μεγάλο διάστημα εκτός και δεν προσπάθησε να τον εισάγει στο πνεύμα του ματς, έστω, ρισκάροντας ένα τρίτο φάουλ. Δε δοκίμασε να φορτώσει παιχνίδι στον Πάργκο, τον μοναδικό που θα μπορούσε να αλλάξει τις ισορροπίες, όταν ο Αμερικάνος ξεκίνησε καυτός, ευστοχώντας σε μία μεγάλη σουτάρα. Τον είχε κατόπιν να .κάνει σκριν μακριά από την μπάλα, μέχρι που κάηκε μόνος του στη φάση όπου του κλέβει το .πορτοφόλι ο Σπανούλης και αμέσως μετά κάνει μπρος πίσω.
 
Τέλος, ο Ολυμπιακός δεν έδειξε, επιθετικά τουλάχιστον, ότι έχει κάποιο στόχο, σε αντίθεση με τον Παναθηναϊκό, που προσπάθησε να κάνει αυτός που ξέρει καλύτερα. Να κυκλοφορήσει τη μπάλα και να βγάλει ξεμαρκάριστα σουτ.
 
Τέλος, θα είχαμε να συζητήσουμε από την άλλη πλευρά για τις επιλογές Ομπράντοβιτς αν ο Παναθηναϊκός έχανε αυτό το κύπελλο; Για την απόφασή του να γυρίσει σε ζώνη στο πρώτο ημίχρονο στο σημείο που με μαν του μαν έχει στραγγαλίσει τον Ολυμπιακό και δεν τον έχει αφήσει να πάρει ανάσα; Για τα αναρίθμητα επιθετικά ριμπάουντ των ερυθρόλευκων, για το μη περιορισμό του Παπαλουκά, για την αδυναμία του να σημαδέψει τον Πέκοβιτς;

Categories: ΜΠΑΣΚΕΤ Tags:
  1. petros
    Φεβρουαρίου 23rd, 2009 at 20:44 | #1

    tha sumfwnhsw sta perissotera sto artho sas…paizw mpasket polla xronia, apo mikro paidi eixa th tuxh oi suggeneis mou na exoun asxolhthei me ayto to athlima kai na mathw swsta kapoia stoixeia tou.apla tha hthela na tonisw gia to kyrio giannakh epeidh eimai kai olympiakos oti parousiazei mia emmonh sto tropo antimetwpishs kapoiwn katastasewn thn wra tou agwna se sxesh me ta triponta stoixeio pou eidame kai me thn ethnikh.de thelw me tipota na meiwsw ola ayta pou exei petuxei opws epishs den to paizw kai proponhths.telos pisteuw oti xreiazetai xronos gia paixtes opws o basilopoulos printezhs mpouroushs gia na ginoun hgetes.oso gia to kosmo einai eukolo na askeis kritikh se olous kai sta panta stoixeio tou laou mas outws h allws alla de sthneis omada se ena xrono akoma kai an erxotan o jordan.

  2. Αριστείδης
    Φεβρουαρίου 23rd, 2009 at 20:46 | #2

    Οτι ο Ολυμπιακος δεν εδειξε επιθετικα να εχει καποιο στοχο δεν ειναι σε πολυ μεγαλο ποσοστο ευθυνη του Γιαννάκη?Σε ολα τα αλλα συμφωνω, δεν ειναι δυνατον ο Γιαννακης και οποιοσδηποτε προπονητης στην Ευρωπη να αχρηστευσει ΟΛΑ τα οπλα του Παναθηναικου κυριως επειδη δαθετει αυτον ακριβως τον πλουραλισμο και τις παρα πολλες επιλογες.Θα πρεπει να χτυπησει οσα μπορει και να ελπιζει οτι ο Παναθηναικος θα τυχει σε βραδια που δεν θα μπορεσει να εκμεταλλευτει τα παραθυρα που του αφηνεις.
    Αλλα απο εκει και περα δεν ειδα καμια καινοτομια στην επιθεση του Ολυμπιακου η εστω μια προσπαθεια για να μπερδεψει τον Ομπραντοβιτς και νομιζω αυτο ειναι το κυριο αδυνατο σημειο του Ολυμπιακου στην προσπαθεια να ανατρεψει το σκηνικο στην Ελλαδα.Με την αμυνα μπορεις να κλεψεις παιχνιδια αλλα για να καθιερωθεις σαν κυριαρχος θα πρεπει να δημιουργεις παιχνιδι…οπως κανει τοσα χρονια ο Παναθηναικος.

  3. andreask72
    Φεβρουαρίου 24th, 2009 at 00:22 | #3

    sxetika me tin amina tou osfp, dio aples erotiseis:
    -o giannakis koitaxe ston (plousio) pago tou kai eide oti mono o milosevic borouse na stamatisei ton diamantidi? kai se tetoio xroniko simio (4o dekalepto) enos telikou pou paizotan ston ponto?eseis kirie asproulia den aporisate me tin epilogi? den itan o vasilopoulos pio orthi epilogi? giati ego, pou den xero basket, eida to mati tou diamantidi na gializei…
    -otan mia omada einai stimeni (edo kai deka xronia) na soutarei, einai dinaton monimos (persinoi telikoi, fetos stin kanoniki periodo) na tou afineis elefthero to makrino sout? exeis pote dikaiothei?
    Oson de afora tin epithesi, einai dinaton paiktes opos o Childress kai o Pargo (me terasties emfaniseis sta persina PLAY OFFS tou NBA – kontra se Celtics kai Mavs) na erxontai ston olimpiako kai na min axiopoiountai?
    oloklironontas, thelo na po oti o giannakis apotelei ena terastio komati tis istorias tou ellinikou basket, ego de theoro epesxinti kai geliotati ti lisasmeni antidrasi ton giannakopouleon sto prosopo tou (tou antropou pou sikose to proto tous evropaiko). Leo omos me sigouria, oti san proponitis tou olimpiakou exei apotixei. Kai xerete giati kirie asproulia. Giati mexri stigmis, o olimpiakos den paizei kalo basket.

  4. master
    Φεβρουαρίου 24th, 2009 at 00:36 | #4

    o greer an exete paratirisei se oles tis krisimes stigmes kanei lathi…a re pargo!!!

  5. Φεβρουαρίου 24th, 2009 at 01:35 | #5

    Θανάση καλησπέρα,
    να σου πω καταρχήν ότι χαίρομαι που διαβάζω κάτι τεκμηριωμένο και νηφάλιο. Συμφωνώ στο γεγονός ότι οι παίκτες του Παναθηναϊκού καλούνται να υλοιποιήσουν ένα συγκεκριμένο πλάνο, που είναι προϊόν προπονήσεων χρόνων. Οι ρόλοι είναι διακριτοί για τους ίδιους, αλλά συγκεχυμένοι για τους αντιπάλους. Παράλληλα, φαίνεται από τις κινήσεις τους και τον τρόπο που αγωνίζονται ότι πιστεύουν στην ορθότητα και αρτιότητα του κάθε συστήματος και της συνολικής φιλοσοφίας, γεγονός που τους γεμίζει με αυτοπεποίθηση. Και εδώ ακριβώς υπερτερούν οι πράσινοι: στον τομέα της ψυχολογίας. Ο Διαμαντίδης δεν συνηθίζει να παίρνει επιθετικές προσπάθειες παρά μόνο κατόπιν πίεσης χρόνου. Ωστόσο, απέναντι σε κάποιους αντιπαλους του Ολυμπιακού, που έχει αποδείξει ότι τους «έχει» μπασκετικά, σηκωνόταν με απίστευτη σιγουριά πίσω από τα 6.25 μ.

    Στο μόνο που διαφωνώ ήταν ότι απουσίαζε κάποιο επιθετικό πλάνο από πλευράς ερυθρόλευκων. Με εξαίρεση το 4ο δεκάλεπτο, που παρουσιάστηκε το black out, η οδηγία ήταν σαφής: να περάσει η μπάλα μέσα στην ρακέτα για να πάρει προσπάθειες η front line, που θεωρητικά (και στην πράξη) υπερτερούσε. Τώρα αν χρειάζεται καλύτερη τεχνική καθοδήγηση αυτό είναι ένα άλλο θέμα. Εκεί που θέλω να σταθώ είναι στο ότι ο Ολυμπιακός πάσχει, κυρίως, ψυχολογικά. Εδώ υπεισέρχονται οι ευθύνες του τεχνικού επιτελείου, που πρέπει να προστατέψει με κάθε τρόπο τους παίκτες του, αλλά και να τους ντοπάρει και να τους κάνει να τρώνε σίδερα. Για να μην το περιορίσω στον Γιαννάκη, ο Τόμιτς κάποτε χυμαγε σε δίκαιους και αδίκους για το καλό της ομάδας και τώρα κάθεται στην άκρη του πάγκου με το μπλοκάκι λες και γράφει διαγώνισμα.

    Αυτά
    Συνέχισε ψηλέ

  6. gio
    Φεβρουαρίου 24th, 2009 at 11:33 | #6

    Δεν ακούγεται οτι ο Γιαννακης εχασε επειδη εβαλε 3 τριποντα ο διαμαντιδης.Απλα ο Γιαννακης οταν ο Διαμαντιδης ειχε 2 ποντους και ηταν εκτος αγωνα επιθετικα παντα και ο ολυμπιακος ηταν 5 ποντους μπροστα εβαλε τον μιλοσεβιτς να τον φυλαξει λογω καποιου ονειρου που ειχε δει.επισης ξεχασε τον καλυτερο του α ημιχρονου παργκο στο παγκο για να παιζει ο γκριρ και τον σοφοκλη στο παγκο ολο το β για καποιο λογο που αυτος μονο καταλαβε..οποτε κυριε ασπρουλια καλο ειναι να ξερετε τι ακουγεται..και η προστασια σας στον γιαννακη εχει προφανεις σκοπους…με τον γιαννακη παντα θα νικαει ο αγαπημενος σας σερβος προπονητης και η αγαπημενη σας ομαδα..

  7. gio
    Φεβρουαρίου 24th, 2009 at 11:36 | #7

    επισης βεβαια με τοον παο παντα κατι πρεπει να αφησεις οταν ρισκαρεις..αλλα απο περισυ αφηνει μονο τα τριποντα..μεχρι και τον ουινστον εκανε ηρωα περισυ…

  8. maza
    Φεβρουαρίου 24th, 2009 at 11:40 | #8

    Τώρα μάλιστα συμφωνούμε σχεδόν στα περισσότερα από όσα αναλύεις. Εκεί που έχω την ένσταση μου είναι στο ότι θα σχολιάζαμε αρνητικά κάποιες επιλογές στην περίπτωση που θα έχανε ο ΠΑΟ. Λες ότι στα παιχνίδια κάτι η κάποιον πρέπει να τον αφήσεις στην αρχή του άρθρου σου. Αυτό έκανε και ο Ζέλικο … άφησε τον Παπαλουκά. Και κατά δεύτερον όλα τα παιχνίδια που έχασε φέτος ο ΠΑΟ αν θυμάσαι έχασε πάνω από 10 ελεύθερα σουτ 3ποντα και 2ποντα. Δηλαδή η τακτική ήταν σωστή αλλά δεν μπήκαν τα σουτ!!! Το αβαντάζ του ΠΑΟ που αναδεικνύεται από τον τρόπο που παίζει είναι ότι όλοι οι παίχτες του μπορούν να τελειώσουν μια φάση που βγαίνει μέσα από το σύστημα. Υπάρχουν όμως και εκείνες οι πολύ κακές μέρες που κανείς τους δε βάζει τα Σουτ. Τότε είναι που χάνει η ομάδα βλέπε Πανελήνιο Μπαρτσελόνα ιδικά μέσα κλπ.
    ΥΓ. Να προσθέσω ότι κατά τη γνώμη μου ο ΠΑΟ δεν ήταν και στη καλύτερη του μέρα . Γιατί αν έπαιζε όπως με Μάλαγα η Παρτιζάν ο οσφπ θα είχε χάσει με 20αρα και στο πολύ χαλαρό.

  9. Αρης Πανάθα 13
    Φεβρουαρίου 24th, 2009 at 12:59 | #9

    Αν θέλουμε να δούμε νηφάλια τις κόντρες των αιωνίων, πρέπει να σταθούμε στο ρόστερ των δύο ομάδων. Υπάρχει μια σαφής διαφορά στην περιφέρεια. Ο Παναθηναϊκός διαθέτει μια δολοφονική τετράδα, που κατά τη γνώμη μου είναι η καλύτερη στην Ευρώπη. Ολοι οι περιφερειακοί θα ξεκίναγαν πεντάδα στον Ολυμπιακό. Οσο για τους ψηλούς; Ακούω ότι ο Ολυμπιακός διαθέτει καλύτερη φροντ λάιν. Από πού προκύπτει αυτό. Ποιος σέντερ του από τους τρεις είναι καλύτερος του Μπατίστ; Εχει ταλέντο της κλάσης του Πέκοβιτς; Για τα τεσσάρια του; Ο Φώτσης είναι πιο ώριμος από ποτέ. Εκπληκτική άμυνα, σοβαρότητα στην επίθεση. Υπάρχει βέβαια το ντεφορμάρισμα του Τσαρτσαρή. Αλλά οι παίκτες δεν είναι ρομπότ. Ξέρουμε τις δυνατότητές του και κάποια στιγμή θα συνέλθει. Αλλωστε δήλωσε ότι το καλοκαίρι δεν θα συνεχίσει στην Εθνική, οπότε το πρόβλημα κούρασης θα ξεπεραστεί. Ο Περπέρογλου είναι ο πιο βελτιωμένος Ελληνας παίκτης τα δύο τελευταία χρόνια και αυτό είναι έργο Ομπράντοβιτς. Τέλος ο Παναθηναϊκός διαθέτει δύο χαμάληδες πολυτελείας (Κέτσμαν, Χατζηβρέττας) οι οποίοι όσο χρόνο χρειαστεί αν παίξουν, προσφέρουν το 101% των δυνατοτήτων τους.
    Το ρόστερ του Ολυμπιακού φτιάχτηκε για άλλου είδους μπάσκετ. Π.χ. Τσίλντρες. Αλτικός παίκτης. Γρήγορος, με αθλητικά προσόντα. Ομως θέλει γήπεδο να τα δείξει. Παίκτης για ΝΒΑ. Στην Ευρώπη το άθλημα παίζεται αλλιώς. Σετ παιχνίδι, άρα χρειάζεται μακρινό σουτ που δεν το διαθέτει, στρατηγική, συστήματα, πράγματα που δεν δίνουν βαρύτητα στην Αμερική. Μου θυμίζει, κατ’ αναλογία για να μην παρεξηγηθώ, τον Ντομινίκ όταν ήρθε στην ομάδα μας με προπονητή τον τσούκου τσούκου μπολ Μάλκοβιτς. Ηταν φανερή η διαφορά φιλοσοφίας στο παιχνίδι. Το ίδιο ισχύει για τη φιλοσοφία Γιαννάκη-Τσίλντρες. Θα μου πείτε γιατί τον πήραν στην ομάδα; Δεν ξέρω ποιος τον έφερε. Πιστεύω, χωρίς βεβαίως στοιχεία, ότι τον έφεραν οι Αγγελόπουλοι ως κίνηση εντυπωσιασμού. Βούισιτς: Σέντερ των 2,5 εκατ. ευρώ. Υπερτιμημένος. Αγοράζεις έναν παίκτη προσδοκώντας να αποδώσει όχι με βάση το παρελθόν αλλά το παρόν. Ολοι βλέπαμε τον Κροάτη τα δύο τελευταία χρόνια να έχει προβλήματα στη μέση του και δεν φαίνεται να έχουν ξεπεραστεί πλήρως. Παπαλουκάς: Επαιζε σε μια ομάδα που δούλευε με αυτόματο πιλότο. Στον Ολυμπιακό πρέπει να κάνει περισσότερα πράγματα, γιατί η ομάδα χτίζεται, και μην ξεχνάμε ότι είναι 32 χρόνων. Οι Ελληνες παίκτες πρώτης γραμμής (Μπουρούσης, Βασιλόπουλος, Πρίντεζης) με εξαίρεση τον τελευταίο, δεν βελτίωσαν σημαντικά τους μειονεκτήματα. Ο Πρίντεζης μάλλον μόνος βοήθησε τον εαυτό του παρά οι Γκέρσον και Γιαννάκης αυτόν. Σοφοκλής: Καμία πρόοοδο τα τελευταία δύο χρόνια. Αντίθετα, βήματα πίσω. Μοιάζει με κάτι σαν αθλητή. Ο παίκτης στιλ αντίστοιχο με του Χατζηβρέττα, δηλαδή ο Πελεκάνος, φαίνεται να έχει χάσει την εμπιστοσύνη του κόοουτς και βέβαια να αδυνατεί να αποδώσει έστω αυτά τα λίγα που του ζητούν.
    Κόουτς: Καμία σύγκριση του ενός με το άλλον. Ο Σέρβος καινοτομεί. Βελτιώνει παίκτες (Νίκολα: προσαρμόζοντάς τον σε νέα φιλοσοφία παιχνιδιού, Περπέρογλου) και βάζει το εγώ τους κάτω από την ομάδα (Σπανούλης, Σάρας). Είναι δάσκαλος (Πέκοβιτς). Η ομάδα δουλεύει με αυτοματισμούς. Βγάζει συστήματα. Οχι τυχαία τα περισσότερα τρίποντα βγήκαν ξεμαρκάριστα. Ο Γιαννάκης σε καμιά περίπτωση δεν είναι άχρηστος. Ομως θέλει πολλή δουλειά ακόμη να φτάσει στο επίπεδο κορυφής. Για παράδειγμα, Θανάση, δεν βάζεις τον Μιλόσεβιτς πάνω στον Διαμαντίδη. Επιχειρείς να τον σταματήσεις με τον Πελεκάνο ή γιατί όχι με τον Βασιλόπουλο. Αλλώστε αυτό είναι το δυνατό σημείο και των δύο. Η άμυνα που βασίζεται στα αλτικά προσόντα και την ταχύτητα. Θα σταματούσαν τον Διαμαντίδη; Ισως όχι. Ομως πιστεύω πως αυτό έπρεπε να γίνει. Αλλη ανορθγραφία; Στο τέταρτο δεκάλεπτο τα φάουλ είναι 4-0. Αυτό σημαίνει ότι πας την μπάλα στο καλάθι να κερδίσεις το μπόνους των βολών και στερείς από τον αντίπαλό σου τη δυνατότητα να παίξει σκληρή άμυνα. Είδατε τίποτα απ’ αυτά εσείς; Τα παραπάνω δεν είναι έργα Γιαννάκη. Κλείνοντας, θεωρώ ότι ο Παναθηναϊκός, ανεξαρτήτως κατάληξης φετινών τίτλων, είναι καλύτερη ομάδα από τον αντίπαλό του, πιο δουλεμένος και κυρίως, αν κάτι στραβώσει, έχει στον πάγκο τον άνθρωπο με καθαρό μυαλό να δώσει λύσεις.

  10. tamvi
    Φεβρουαρίου 24th, 2009 at 13:33 | #10

    Η διαφορά του Ολυμπιακου από τον Παναθηναικό κατά την άποψή μου δεν έγκειται στην ποιότητα των παικτών ή των προπονητών των δύο ομάδων. Η διαφορά είναι στο δέσιμο, στα χρόνια που αγωνίζονται μαζί οι παίχτες των δύο ομάδων, στην εμπειρία και στις παραστάσεις από μεγάλους αγώνες, και τέλος στην ψυχολογία που δημιουργείται στην ομάδα όταν αυτή είναι συνηθισμένη να κατακτά τίτλους. Ο Παναθηναικός έχει τον ίδιο κορμό σπουδαίων παικτών εδώ και 5-6 χρόνια και βρίσκονται με κλειστά μάτια, έχει τον ίδιο σπουδαίο προπονητή ακόμα περισσότερο καιρό, έχει μπολιαστεί αυτή η ομάδα με τίτλους όλα αυτά τα χρόνια στην Ελλάδα, που ομολογουμένως δεν είχε αντίπαλο μετά την κατάρρευση του τμήματος μπάσκετ του Ολυμπιακού, και όλα αυτά της εμπνέουν μια εμπιστοσύνη οτι στο τέλος ότι και να γίνει, όσο δύσκολα κι αν γίνουν τα πράγματα, θα τα καταφέρει. Ο Ολυμπιακός από την άλλη πλευρά είναι μια ολοκαίνουργια ομάδα, που τώρα προσπαθεί να ξαναβγεί στον αφρό. Έντεκα νέοι παίχτες, νέος προπονητής, νεαρά σε ηλικία παιδιά που με εξαίρεση Παπαλουκά και Βούισιτς δεν έχουν παραστάσεις από μεγάλους και κρίσιμους αγώνες. Οι επόμενοι πιο έμπειροι παίκτες είναι ο Βασιλόπουλος και ο Μπουρούσης που έχουν τέτοιες εικόνες μόνο από τους αγώνες της Εθνικής. Είναι λογικό να μην μπορεί να κοντράρει ο Ολυμπιακός από την μία μέρα στην άλλη με όλα αυτά τα μειονεκτήματα τον Παναθηναικό. Η ομάδα πρέπει να αποκτήσει αυτοπεποίθηση και αυτό θα συμβεί είτε κατακτώντας έναν τίτλο, όπως είπε ο Παπαλουκάς από την πρώτη μέρα, είτε μέσω των προπονήσεων και των αγώνων όπου θα βλέπουν οι ίδιοι οι παίκτες οτι δένουν σαν ομάδα, μαθαινουν ο ένας τον άλλο και ξέρουν οτι στις κρίσιμες στιγμές ενός αγώνα θα μπορέσουν να αντποκριθούν μέσω του συστήματος και της εμπιστοσύνης που θα έχουν ο ένας στον άλλο. Μην ξεχνάμε άλλωστε οτι τα ίδια συνέβαιναν και την εποχή της παντοκρατορίας του Ολυμπιακού πριν κάποια χρόνια, τότε που είχαμε ένα βασικό κορμό ( Φασούλα, Σιγάλα, Τάρλατς, Τόμιτς, Ρίβερς κ.λ.π), έναν σταθερό σπουδαίο προπονητή και μια ομάδα συνηθισμένη σε νίκες και τίτλους. Ο Παναθηναικός έκανε τότε τα πάντα για να καταφέρει να σπάσει το σερί του Ολυμπιακού, έφερνε σπουδαίους παίκτες (Ντομινίκ), άλλαζε συνεχώς προπονητές και έφερνε πάντα την αφρόκρεμα τότε της Ευρώπης αλλά οι κύριοι Γιαννακόπουλοι έτρωγαν μονίμως τα μούτρα τους. Μόνο όταν άρχισε η πτώση του Ολυμπιακού με την αποχώρηση ουσιαστικά του Κόκκαλη από το μπάσκετ κατάφερε ο Παναθηναικός να βγεί στην επιφάνεια. Εξίσου δύσκολο είναι τώρα για τον Ολυμπιακό να σπάσει την κυριαρχία του Παναθηναικού. Χρειάζεται υπομονή, στήριξη και πίστη οτι με αυτούς τους παίκτες και αυτόν τον προπονητή η ομάδα θα μπορέσει, αν όχι άπό φέτος, τουλάχιστον από του χρόνου να είναι απόλυτα ανταγωνιστική του Παναθηναικού.

  11. thod
    Φεβρουαρίου 24th, 2009 at 14:50 | #11

    Αρης Πανάθα 13, συμφωνω απολυτα μαζι σου!

    να προσθεσω: 1) φοβερος ο Φωτσης! βγαζει απιστευτη ενεργεια στην αμυνα, δινει βοηθειες σε καθε φαση, αλλαζει παντα παικτη στα τελευταια δευτερολεπτα σε καθε pick του αντιπαλου, γρηγορα ποδια, αλτικος και βαζει και τα σουτακια. ειναι η χρονια του για καλυτερο 4αρι στην Ευρωπη!

    2)η διαφορα των δυο ομαδων ειναι θεμα προσωπικοτητας, εχουμε τους καλυτερους, εμπειροτερους, εχουν μαθει να σηκωνουν κουπες! ο Διαμαντιδης δεν εχει χασει τελικο, κατι λεει αυτο!

    3) η γεννια των Ελληνων Διαμαντιδης – Σπανουλης – Φωτσης – Περπε (εδειξε οτι εχει @@) με Πριντεζη – Βασιλοπουλο – Μπουρου. οι μεν πρωταγωνιστες – οι δε καλοι αλλα δεν μπορουν να παρουν στις πλατες τους μια μεγαλη ομαδα

    4)διαφορα νοοτροπιας απο τους προπονητες. ο ενας τους πηγαινε 100 ωρες για προπονηση, εκραζε , ήξερε που οδηγοταν η κατασταση (μεχρι ματς με Προκομ) – ο άλλος όλο υπομονη υπομονη υπομονη υπομονη!!! ο Παο παιζει το μπασκετ που μπορει και αν συνεχισει να ανεβαινει πιστευω πως με τετοιο ροστερ το δευτερο triple crown δεν ειναι μακρια!!!

    να προκαλεσω και λιγακι: υπαρχει φιλαθλος του ΟΣΦΠ που να πιστυει οτι η ομαδα του θα κανει 4/4 μεσα στο σεφ??

  12. Φεβρουαρίου 24th, 2009 at 15:33 | #12

    Χαίρετε χαίρετε

    Αγαπητοί φίλοι… Απαντώ και σε θέματα που μπήκαν στο προηγούμενο blog…

    Σπύρο Μαρκέτο

    Μακάρι, πραγματικά μακάρι να είναι όπως τα λες… Ο Βασιλειάδης εκτός από καλός παίκτης είναι και παλικαράκι. Εύχομαι λοιπόν να έχεις δίκιο διότι ο μοναδικός που μπορεί να αποδείξει το δίκαιο των λόγων σου είναι ο ιδιος…

    Σε americlan

    Ο Σάκοτα έχει πάρει πρωτάθλημα με την ΑΕΚ, ευρωπαϊκό με τον ΠΑΟΚ και γενικώς έχει πολλκά θετικά στοιχεία, όπως κι ένα μεγάλο αρνητικό, το οποίο τον κατατρέχει. Ο Σάκοτα πάντως, είναι σπουδαιος προπονητής.

    Σε doganos

    Δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω περί του αντιθέτου. Ο καθένας έχει την άποψή του και είναι σεβαστή. Απλά έχω μία διαφωνία, που δε σηκώνει την παραμικρή αμφιβολία. Για αυτό το λόγο άλλωστε έγραψα και το υστερόγραφο. Ο Καζλάουσκας ήταν ο πρώτος προπονητής εδώ και αρκετά χρόνια, που νομιμοποίησε ευθεία στοχοποίηση των παικτών μετά από ήττες. Αυτός δεν είναι θέμα αντίληψης, η άποψης… Είναι γεγονός, Δε με ενδιαφέρει γιατί το έκανε τότε. Δεν θέλω να το κάνει και τώρα, αν κάτι πάει στραβά. Θα στοχοποιεί τους παίκτες, όσο στοχοποιεί και τον εαυτό του. Αυτό είναι το τίμιο

    Γεια σου pingback

    Αγαπητέ φίλε, όπως ξέρεις, σε αυτό το blog περνάνε τα πάντα. Είτε είναι κάτι που μας περνάει γεννεές ….πριονοκορδέλα, είτε μας φτιάχνει. Αρκεί να μην είναι υβριστικό. Οπότε δεν είχα κανένα λόγο να μην προβάλω το link… Δε μας ενοχλεί η διαφήμιση εδω και μακάρι να έρχονταν περισσότερα τέτοια μηνύματα.

    Σε gregg

    Πιστεύω ότι στην παρούσα φάση δεν έχει σημασία ποια θεση θα πάρει, αλλά αν έρθει ή όχι… Στο ΟΑΚΑ έρχομαι κάθε φορά που μπορώ λόγω προγράμματος εφημερίδας. Ευχαριστω

    Φιλε Σπύρο

    Aυτό που γράφεις στο τέλος, είναι μία οπτική γωνία αρκετά αισιόδοξη. Θα μπορούσε να πει κανείς, όμως, ότι απέναντι σε έναν κακό Ολυμπιακό, ο Παναθηναϊκός, που σε καμία περίπτωση δεν έπαιξε στο ρελαντί, χρειάστηκε 35 λεπτά και τρία τρίποντα του Διαμαντίδη για να ξεφύγει. Προσωπικά πιστεύω ότι σε αυτά τα ματς, ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις εκ των προτέρων τι θα συμβεί, πολύ περισσότερο δε, να προβλέψεις. Και βέβαια, ο Ολυμπιακός δε έπαιξε στο μάξιμουμ. Ούτε καν το πλησίασε.

    Σε Obloganta

    Εχεις point σε αυτό που γράφεις, αλλά όσο κι αν συμπαθώ τον Γκέρσον ως άνθρωπο, στον Ολυμπιακό δεν εργάστηκε σωστά ως επαγγελματίας. Αν θέλετε πάντως απαντήσει για αυτόν ο Καβαλιεράτος είναι ο πιο κατάλληλος άνθρωπος να σας τις δώσει…

    Αγαπητέ Πέτρο…

    Αλλίμονο αν προσπαθούσαμε να μειώσουμε την αξία κάποιου μέσα από αυτά που λέμε και γράφουμε. Από την άλλη μεριά, η κριτική είναι μέσα στο παιχνίδι πάντα.

    Σε Αριστείδη

    Αγαπητέ φίλε, νομίζω ότι γράφω μέσα στο κείμενο και καταλογίζω στο Γιαννάκη την έλλειψη προσανατολισμού στην επίθεση. Ασφαλώς και πιστεύω ότι είναι δουλειά του κόουτς να το κάνει. Συμφωνώ σε όσα γράφει

    Σε andreask72

    Λάθος Γιαννάκη η επιλογή Μιλόσεβιτς, ακόμα μεγαλύτερο όμως, η απόφαση να αφήσει τον Τεόντοσιτς εκτός 12άδας. Οι λόγοι είναι άγνωστοι και δεν τους ξέρουν ούτε οι κορυφαίοι ρεπόρτερ του Ολυμπιακού,

    Οποιες ομάδες έχουν καταφέρει να κερδίσουν τον Παναθηναϊκό θυμάσαι πως το έχουν κάνει; Εξάλλου όμως, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Τι σημαίνει αφήνω ξεμαρκάριστο σουτ… Επαναλαμβανω… Ο Παναθηναϊκός, ακόμα κι αν παίζει με τις καλύτερες ομάδες, θα χάσει επειδή δεν θα ευστοχήσει στα σουτ. Ο,τι κι αν γίνει, ξεμαρκάριστα σουτ θα βγάλει.
    Οσο για τον Τσίλντρες, φίλε, τι να πω, όσο κι αν σου φαίνεται υπερβολική άποψη, κατ’εμέ, ισχύει 100% το γεγονός ότι ένα παιδί πληρώθηκε ένα σκασμό λεφτά απλά και μόνο για να καταλάβει ο ίδιος, πόσο λίγος παίκτης είναι. Αλλο ΝΒΑ, αλλο Ευρώπη. Δεν ξέρω ποιο προτιμάς, αλλά για την Ευρώπη ο Τσίλντρες είναι πολύ λίγος (τουλάχιστον για το λόγο τον οποίο τον πλήρωσε ο Ολυμπακός). Στο ΝΒΑ μπορεί να είναι κορυφαίος., Στην Ελλάδα, όμως και γενικότερα στην Ευρώπη, ο Τσίλντρες είναι πολύ πίσω ακόμα και από μέσης κλάσης Αμερικάνους που έχουν έρθει κατά καιρούς. Κι αυτός χωρίς να ευθύνεται το ίδιο το παιδί. Αυτό έμαθε, αυτό παίζει και ουδείς μπορεί να τον κατηγορήσει.

    Σε banou7

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θα διαφωνήσω για το πλάνο, διότι δεν το διέκρινα, όπως και όλοι οι άνθρωποι με τους οποίους μίλησα. Εχεις δίκιο για την ψυχολογία

    Σε gio

    Αν διαβάσεις όλα τα σχόλια που έχουν γραφτεί,θα καταλάβεις ότι είναι ο μοναδικός που είχε τόσο αρωστημένη σκέψη. keep going…

    Σε maza

    δε νομίζω ότι ο Ομπράντοβιτς ρίσκαρε στον Παπαλουκά. Το ρίσκο που πήρε ο Ομπράντοβιτς ήταν οι αλλαγές σε όλα τα σκριν του Ολυμπιακού, όπου έβγαιναν συχνά πυκνά οι κοντοί του Ολυμπιακού με τους ψηλούς του Παναθηναϊκού. Αλλά τα πήγαν καλά οι πράσινοι σε αυτό. Ο Παναθηναϊκός για εμένα ήταν κακός, ειδικά στην επίθεση, αλλά αφού κέρδισε έναν τελικό, σημαίνει ότι έστω κι αν ήταν κακός, είχε τα στοιχεία που απαιτούνταν για να κερδίσει, Και τελικά αυτό είναι που έχει σημασία.

    Σε Αρης Πανάθα 13

    Δεν έχει άδικο σε πολλά από αυτά πους, γράφεις, αλλά η τελευταία πρότασή σου είναι αυτή που αποκαλύπτει την εικόνα των δύο ομάδων

    Να είστε καλά όλοι… Σας ευχαριστώ πολύ…

  13. mb.becirovic
    Φεβρουαρίου 24th, 2009 at 17:48 | #13

    Γεια σου Θαναση και απο μενα μετα απο καιρο….
    Λοιπον δεν μπορω να μην γραψω και εγω καθως αγαπω τον Παο,ειδα τον τελικο και αγαπω το μπασκετ,εν τελει αγαπω τον Παο που παιζει μπασκετ σαν αυτο του τελικου.Θα συμφωνησω με ενα φιλο που ειπε οτι δεν οαιξαμε το καλθτερο μπασκετ ever,οπως ηταν καποια παιχνιδια στην Ευρωπη,αλλα δεν με απασχολει και ας νομιζα οτι θα παθαινα εγκεφαλικο στο τριτο δεκαλεπτο στα 19 μου ή και ας επαθα εγκεφαλικο απο τον Ογκο του Μητσαρα,γιατι ειναι κατι παραπανω απο ηγετης ειναι Οδηγος.Και εχει διαφορα πιστεψτε με….Θα μπορουσε να πει κανεις οτι ηγετης ειναι ο Παπαλουκας-προσωπικα δεν το πιστευω-,αλλα αμα εισαι οδηγος εισαι μαζι με τουσ αλλους και τους δειχνεις το δρομο αλλοτε και αλλοτε τους παιρνεις απο το χερι και τους δειχνεισ πως οριζεται το τελειο….Μετα τον μικρο υμνο στον Παιχτη -αναγκαιο «κακο»,αλλωστε παρα τα οσα λεει νομιζω οτι οπως αθε φυσιολογικος ανθρωπος ο προσωπικη επιτυχια του δινει και μια επιπλεον προσωπικη χαρα-επιστρεφω με τη δικη μου οπτικη για εναν απο τους πολλουσ τελικουσ που θα σχολιασουμε φετος…
    Διαφωνω καθετα οριζοντια και σε οποια αλλη σταση θελετε ,οταν ακουω οτι ο Γιαννακης δεν επρεπε να βαλει το Μιλοσεβιτς,επρεπε να βαλει τον Τεοντοσιτς,δεν επρεπε να αφησει το Δημητρη,επρεπε να δωσει τη σωστη θεση στον Παργκο κ.τ.λ ,γιατι απλα ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.Δεν υπαρχει πρεπει.Ειναι ενας τελικος και ολες οι αποψεις ειναι το παρκε μονο εκει κρινονται ολα.Και μη μου πει κανεις οτι δεν βρεθηκε ο Παο απο κατω,υπηρχε στιγμη με σαφες προβαδισμα του αντιπαλου ..Και αν δεν εμπαιναν του Δημητρακη τα σουτ???Εδω νομιζω κρυβεται ο νικητησ,στο ερωτημα Τι Θα Γινοταν Αν Δεν Εμπαιναν και οχι στο οτι μπηκαν.Καντε γκαλοπ,στατιστικες,εκλογες-δεν με νοιαζει-αλλα πανω απο 80-90% θα σου πουνε με ενα στομ αμια φωνη οτι Σιγουρα ο παο θα εβρισκε καποια αλλη λυση παρα ο Οσφπ θα εκμεταλλευοταν την αστοχια του καθε δημητρακη,για αυτο οντως δεν ηταν δικη του η νικη,αλλα μιαςομαδας που ξερει να δουλευει-το δικο του αστρο απλα φωτιζει το δρομο -,μιας ομαδας που δεν πανικοβαλεται,αλλα μιασ ομαδας που ξερεις οτι αμα παρει ο Ζοτς ταιμ αουτ οι παιχτες θα γυρισουν βελτιωμενοι στο παρκε,οτι βρε αδερφε οι γαιδουροφωναρες θα εχουν αποτελεσμα…
    Ποτε μου δεν καταλαβα γιατι ο Οσφπ παιρνει τουσ παιχτες που παιρνει και οι Αγγελοπουλοι ειναι πεπεισμενοι οτι καθε φορα θα τους βγει ο παιχτης που αγοραζουν,αλλα μεγαλυτερη απορια παραμενει γιατι πηραν το Γιαννακη γι απροπονητη.Θεωρω ασυνεπεια να σου αρεσουν-επειδη ετσι σου καπνισε μη πω και τιποτα χειροτερο -παιχτες τυπου Παργκο και Τσιλι και να τουσ συνδυαζεις με παιχτες τυπου Πελεκανου και Παπαλουκα-μαγκια τους- με προπονητη το Γιαννακη και πραγματικα αν δεν σκεφτονται,δεν τουσ περναει απο το μυαλο να τον αλλαξουν αμα περασει αγονη και η φετινη χρονια εχουν καποιο περιεργο ειδουσ βιτσιο.Δεν εξηγειται αλλιως..Εμενα ως η μια πλευρα απο τους δυο αιωνιους με μονο ενα πραγμα ανησυχησα με τον Ολυμπιακο=και λεγεται ενα κατακοκκινο ΣΕΦ,μονο αυτο με ανησυχει,με τρομοκρατει γιατι ο κοσμος ειναι ο μονοσ πραγματικα «διψασμενος» και μονο αυτοι μπορει να φερουν το τιτλο.Ετσι ειναι πολυ πιθανο την κυριακη να γινει μια μεγαλη στραβη στο ελληνικο πρωταθλημα γιατι παιζουμε μεσα στο Σεφ και εκει τα πραγματα παντα κρινονται στο παραμικρο..
    Α και κατι αλλο εμενα για ενα περιεργο λογο μου αρεσε που εριξε μεσα το μιλοσεβιτς βεβαια να εχεις παγκιτη το τεοντοσιτς και να ριξεις το μιλοσεβιτς ειναι καπως,αλλα μου αρεσε που τον εβαλε και θα μου αρεσε ακομα πιο πολυ αν εβαζε και το Σλουκα,με στεναχωρει που οι νεοι καθονται στα μεγαλα ματς.Ο Βεργινης που ειναι??
    Μου αρεσει ομως που ο Ζοτς εχει αυτο το αλλο χρωμα,οχι απλα την σκεψη 1+1=2 οποτε αν ο παιχτης μου δε μου κανει αυτο που του ειπα
    τον διωχνω,αλλα ο Ζοτς σκεφτεται καπως πιο εκμεταλλευτικα»δεν τονθελει αυτη η θεση μηπως τραβαει καπου αλλου»και ολα με ασφαλιστικεσ δικλειδες που προφυλασσουν την αστοχια των επιλογων.Οταν εβαλε για λιγο βεβαια 4 γκαρντ και τον Περπερογλου σεντερ,τρελαθηκα λεω τι κανει το ατομο,αλλα αυτο ειναι η ουσια…..Και κατι αλλο το οποιο εχει επισημανθει μια ακομα διαφορα αγοραζεις τον Παργκο γιατι τον βλεπεις και σου αρεσει το πως παιζει και τον φερνεις στο ΟΣφπ για να τον παρει ο Γιαννακης και να τον βαλει να παιζει ετσι οπως παιζει μεσα στουσ λοιπους που ηρθαν με την ιδια σκεψη για να παιζουν ετσι οπως παιζαν
    .Αγοραζεις τον Περπερογλου,τον Πεκοβιτς και τον εξελισσεις και τον μαθαινεις να παιζει Ομπρατοβιτς,οχι Πεκοβιτς οπως επαιζε στη Παρτιζαν….Και ο νοων νοειτο και κατι ακομα πανω σε αυτο,δεν φοβαμαι τον Παργκο φοβαμαι το Βασιλοπουλο-που ξερουμε ολοι πως σουταρει,τον Πριντεζη και τον Μπουρουση-αυτοι παιρνουν τα παιχνιδια που παιρνει ο Οσφπ,απλα εμεισ εχουμε 8 τετοιουσ παιχτες με ψυχη επειδη παλεψαν και δημιουργηθηκαν μεσα σε μια ομαδα…
    Ειπα παρα πολλα και μαλλον γνωστα για το πως χαθηκε ενα ακομα παιχνιδι.Μπορει να γυρισει καποια στιγμη,βασικα σιγουρακαποια στιγμη θα αναλυοθμε τ αλαθη του Ζοτς οχι με χαμογελο αλλα με την πικρα του ηττημενου,δεν μπορει να μην ερθει ποτε αυτη η στιγμη,αλλα τοτε θα εχει η παρετηθει ο Παο ή ο Οσφπ θα εχει μαθει οτι δεν χανει επειδη ο Διαμαντιδης εβαλε τα σουτ,αλλα επειδη και παλι θα το επαιρνε ακομα και αν δεν μπαινανε και αυτο ειναι που τουσ τσακιζει τη ψυχολογια…Αλλα ειπαμε ειναι παρκε,τα παντα ολα ειναι εκει μεσα για αυτο κοντος ψαλμος αλληλουια θα τα πουμε και μετα την κυριακη….
    Γεια σας και παλι….

  14. Coyote
    Φεβρουαρίου 24th, 2009 at 21:54 | #14

    Ta leme toso kairo twra,alla merikoi de lene na to katalaboun.Pote tous ftaiei h diaithsia,pote tous ftaiei to xamhlo budget,pote o proponhths,pote h 8ea tuxh,pote o Basilakopoulos,pote o kairos,pote o deikths tou xrhmatisthriou,pote h timh ths amolubdhs kai paei legontas.Den mporoun na doun kai na paradextoun to profanes:o PAO einai apla anwteros ws omada se ola ta epipeda!Einai toso duskolo na paradexteis kapoia apla pragmata?
    Oriste,fetos exoun gia prwth fora megalutero budget kai hdh exoun faei 2 fustikia me sunolikh diafora 27 pontwn!Epanalambanomeno gegonos pauei na einai sumptwsh!
    Kakws oi filoi tou osfp ta bazoun me ton Giannakh.Otan emeis oi Pana8hnaikoi zhtousame na fugei apo thn e8nikh kai legame oti einai ligos gia megales omades eimastan kakoi kai empa8eis.Phgainontas sto limani ton upodexthkan ws Mesia.Twra ti egine re paidia tou Peiraia?3exase th proponhtikh 3afnika o k.Giannakhs h telika eixame dikio emeis?
    Otan emeis oi Pana8hnaikoi legame pali oti Vuisic,Sxortsianiths kai Papaloukas einai teleiwmenoi paixtes,eimastan pali kakentrexeis kai komple3ikoi.De lew,gia paixnidakia me Prokom,Leman,Larises kai Kolosso Rodou kaloi einai.Sta megala omws paixnidia,lampoun dia ths apousias tous oi akriboplhrwmenoi asteres tou osfp kai bgazoun ta kastana apo th fwtia kati Halperoprintezompouroushdes.Ekeines oi talentares Teodosic,Erceg,Milosevic,Bougioukas kai Pelekanos pou einai?H talenta den einai h anikanoi na tous a3iopoihsete eiste.
    Otan emeis oi Pana8hnaikoi legame oti oi titloi den erxontai se mia bradia kai skorpontas ekatommuria de3ia kai aristera,ta legame epeidh dh8en fobomastan tous Aggelopoulaious.Oxi re paidia,ta legame giati polu apla ta exoume dei kai zhsei prin apo esas.Kai perusi ws arnhtikh empeiria pou apokleisthkame apo to TOP-16 panhgurika,alla kai to 2002 sth Bologna otan phrame koupa apenanti se mia pio akribh kai plousia(tote)omada.
    Egw de lew oti den mporei o fetinos osfp na kerdisei ton PAO.Apla 8ewrw oti otan o PAO 8elei,o osfp apla den mporei!O PAO h8ele to kupello kai to phre,etsi apla.Epomenos stoxos tou einai fusika h Euroleague kai ekei 8a dwsei pleon oles tou tis dunameis,olh tou thn energeia,olh tou thn autosugkentrwsh oxi apla gia na paei Berolino,alla gia na katakthsei th koupa.Ws ek toutou loipon,8ewrw oti o osfp exei mias prwths ta3ews eukairia na katakthsei meta apo arketa xronia th 1h 8esh ths kanonikhs periodou sto prwta8lhma.An o PAO katakthsei thn eurwkoupa o osfp ginetai automata 1o favori gia ton titlo sthn Ellada afou oi Prasinoi 8a einai swmatika kai psuxika pleon adeioi kai exontas petuxei ton megalo fetino stoxo+to hdh kerdismeno kupello Elladas,den 8a skotw8oun gia ena akomh prwta8lhmataki.An kati strabwsei omws sthn euroleague kai o PAO den steftei prwta8lhths Eurwphs tote 8a psa3ei kai fetos parhgoria sth katakthsh tou prwta8lhmatos,akoma kai me meionekthma edras.Exei allwste apodei3ei oti opoia paixnidia 8elei ta pairnei akoma kai mesa sto SEF.Th Kuriakh dhladh autos pou kaigetai pio polu gia th nikh einai o osfp para o PAO.Mia htta 8a stoixisei pio polu sthn omada tou Peiraia toso agwnistika kai ba8mologika alla 8a prokalesei epishs arketous trigmous kai prostribes mesa sthn omada.Anti8eta ston PAO ta pragmata einai polu kalutera.Nai men mporei na xa8ei h 1h 8esh ths kanonikhs periodou,alla exoun to psuxologiko avantaz kai 3eroun polu kala pws oti sta play off 8a exoun 3 eukairies gia to break kai fusika gnwrizoun kala pws 8a to petuxoun.Pragma pou to exeis kanei polles fores,apla ginetai sunh8eia kai routina…
    Kai kati teleutaio:to duskolo den einai na ftaseis sth korufh,to duskolo einai na meineis se auth!

  15. tsags11
    Φεβρουαρίου 25th, 2009 at 00:34 | #15

    geia sas paidia parakolou8w to blog edw kai kairo agapw to basket pa8ologika k 8a i8ela na pw kai gw ti gnwmi m gia to teliko. telikos o opoios itan apolaustikos apo pleuras stratigikis prosfere kales faseis k pisteuw itan antaxios tis istorias twn 2 omadwn.
    8elw na pw kati ston spyro marketto edw kai kairo file mazi sou gia vasiliadi o typos ine paixtaras gia mena kai 8a xrisimeve poly stin e8niki.vazei sout me kremasmenous amyntikous panw tou kai vgazei apisteuti energeia eidika stin epi8esi niw8ei ta sout tou. na rwtisw kati mias k anaferomai se shooting guard o makis nikolaidis ti leei? pisteuw ine kai autos paiktaras 8a ton i8ela stin e8niki an kai isws me 8ewrisete trelo

  16. Φεβρουαρίου 25th, 2009 at 01:48 | #16

    Καλησπέρα παιδιά…

    Λοιπόν η ώρα είναι 12.42 και το γράφω για να εξηγήσω κάτι… Από τα post που ανέβασα πριν από λίγο, τρία λείπουν… Ηταν αποκλειστικά προσωπική επιλογή μου, αν και δεν με αφορούσαν προσωπικά. Τα τρία παιδιά, που τα έστειλαν και ζητούσαν την άποψη μου, θα τους παρακαλούσα να τα ξαναστείλουν διότι τα έσβησα κατά λάθος. Δεν θα δημοσιευτούν το λέω εκ των προτέρων, κι ελπίζω να καταλαβαίνετε τους λόγους. Θα δω όμως τα Mail των τριών παιδιών κι επειδή έχω ξεκάθαρη άποψη, θα τους απαντήσω προσωπικά στα mail τους. Αυτοί που τα έστειλαν ξέρουν ποιοι είναι…

  17. Coyote
    Φεβρουαρίου 25th, 2009 at 09:02 | #17

    Oi xorhgies kai ta gala tous efagan ekei sto limani!Efagan thn ka8ierwmenh sfaliara th Kuriakh kai x8es pali htan se katasthma ths Wind kai ekanan radiofwnikh ekpomph…
    Den einai etsi oi megales omades k.Aggelopouloi!3upnhste,gelaei me ta xalia sas olh h Eurwph!Katakthste kai kamia koupitsa kai meta as to gurisete sth diafhmish.Dhladh oi paixtes tou PAO kai ths CSKA de 8a eprepe na kanoun allh douleia apo to na diafhmizoun proionta kai uphresies.Apo omada basket exete ginei omada plasie!Kala,ekei sto limani den exei diabasei kanenas to diashmo ergo tou Molierou:o Arxontoxwriaths???
    Pantws eiste se kalo dromo,enan titlo ton exete sigouro.H prwth 8esh gia to tmhma marketing sas anhkei panhgurika!Ante otan anakoinw8ei to sxetiko apotelesma katebeite sto Pasalimani na kaei to pelekoudi!Gia tis alles omws prwties,poios asxoleitai…Prwta8lhths Eurwphs,kupello kai prwta8lhma Elladas,pfff ahdies…To tmhma marketing na kerdizei kai ta upoloipa na pane na… !Meres pou erxontai kai anabiwnoun fraseis megalwn sofwn ths paragkas.
    Nai k.Papalouka,k.Mpourousi,k.Giwta-m,k.Printezi 8a agorasoume Wind.Gia na to lete eseis me to pneuma nikhth kai tous pollous titlous kati 8a 3erete,mas peisate,eiste ta protupa loser.Fantasteite na ta diafhmizan auta Mhtsos,Maik kai Franki ti 8a ginotan…
    Thn kalhnuxta mou kai ta filakia mou sto megalo limani,xaxaxa…
    WIND:8elw kai kanena titlo pou kai pou,xaxaxa…

  18. ΜΑΡΚΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
    Φεβρουαρίου 25th, 2009 at 12:56 | #18

    KE ΘΑΝΑΣΗ ,

    ΙΣΩΣ Η ΑΤΑΚΑ «Ο ΠΑΟ ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΚΑΙ Ο ΟΣΦΠ ΣΤΟ MAXIMUM» NA MHN ΗΤΑΝ ΕΥΣΤΟΧΗ ΑΛΛΑ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΟΤΙ ΕΝΑΣ (ΠΑΟ) ΕΠΑΙΖΕ ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ (ΟΣΦΠ) ΕΠΑΙΖΕ ΚΑΙ ΕΔΕΙΧΝΕ ΟΤΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ , ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΚΟΡ. ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ , ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΚΕ. ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟΥ Π.Χ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΕΠΑΙΞΕ 7-8 ΛΕΠΤΑ , ΕΠΑΙΞΕ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΤΟΥ , ΕΣΤΑΞΕ 2 ΤΡΙΠΟΝΤΑ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ , ΣΑΡΑΣ , ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΟΡΓΩΝΑΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.

    Υ.Γ ΑΝ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΟ ΤΟΡ ΦΟΡΜΑΣ Ο ΠΑΟ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΛΟΓΙΚΑ ΣΤΑ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΗ ΤΣΣΚΑ ΣΤΟΥΣ 8!

  19. thod
    Φεβρουαρίου 25th, 2009 at 18:50 | #19

    @ΜΑΡΚΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ,

    για το τελευταιο που λες για top8.
    βλεπω και εγω ΤΣΣΚΑ στους 8. θεωρω πως ο ΠΑΟ εχε το καλυτερο roster σε ολη την Ευρωπη και λιγο να ανεβασουν επιπεδο Pekovic-Tσαρτσαρης-Περπερογλου η ομάδα θα τα παρει όλα.ειδικα με ομαδες που παιζουν σε χαμηλο tempo (οσφπ – τσκκα) ο ΠΑΟ δεν εχει προβλημα!
    φοβαμαι γρηγορες ομαδες (μπαρτσα)!
    οσο για τους τελικους της Α1.. αν δεν ειναι στημενο-κανονισμενο-ή ο Παο πεθαμενος μετα την κατακτηση της EUROLEAGUE ο τιτλος δεν χανεται και με μειονεκτημα εδρας!

  20. Φεβρουαρίου 26th, 2009 at 00:56 | #20

    Με αυτό που παραθέτω πιο κάτω, νομίζω ότι το θέμα λήγει οριστικά και μία για πάντα…

    Είναι ένα status στο facebook… Και το θέμα λήγει… Παρακαλώ, όχι άλλα σχόλια για αυτό…

    Ο/Η Konstantinos is sorry for what hapenned, honestly…

    Κι αυτή είναι απάντηση που δόθηκε σε post που το έγραψε κάποιος κάτω από το status του…

    «to paradextika kai zitisa dimosia sygnwmi file… tha mporousa na eixa kryftei. Tnx pantws»

    To σίγουρο είναι ότι ο συγκεκριμένος τόσα χρόνια δεν έχει δώσει ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ δικαίωμα. Και χωρίς να κρυφτεί ποτέ.

    Σας ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων, αλλά σχόλια επί αυτού του θέματος δεν θα ανέβουν πάνω… Αν θέλετε προσωπική κουβέντα, στείλτε asproulias@hotmail.com

  21. Aggelos
    Φεβρουαρίου 26th, 2009 at 03:03 | #21

    geia se olous.. diavazw me endiaferon ta sxolia olwn.. k gw basketikos.. exw paiksei k vlepw anellipws.. pana8inaikos eimai. dn 8a pw kati gia texnika zhthmata. eimai men xaroumenos gia thn ekvash t telikou( k gt exw ton diamantidi sthn omada fisika).. alla exw na pw k to ekshs akoma k twra pou kerdisa. sto 1o hmixr eida 3 pentaka8ara foul tou bourousi,2 pentaka8ara foul tou vasilopoulou k 3 pentaka8ara foul tou sxortsanith ta opoia den do8hkan.. gia mena 1 ekshghsh borei na einai oti oi diaithtes krathsan ton olybiako sto paixnidi dioti o bour k o vasilo einai o misos olybiakos(edw k 2 xronia) kai fisika gia na einai derby to match mexri to telos.. dioti an sfirizan ta emfanh auta foul h estw kapoia apauta dn kserw ti 8a kataferne o osfp an o bour k o vasilo eixan apo 4 foul gt ekanan polla sto 1o hmixr.. k sto 2o vevaia eginan kapoia profanh foul p.x. tou vujicic se lay-up tou spanoulh.. 8a m peite eseis oi olybiakoi nai alla o perpe p pathse eksw apth grammh.. to lay-up tou fwtsh pou dn vrike stefani k eprepe na liksei o xronos.. ee.. oi diaitites loipon ekanan kapoia la8h k aptis 2 pleures.. an dinontan omws ola ta (pragmatika pentaka8ara)foul pou ekanan oi bour, vasilo k sofo sto 1o hmixr.. 8a htan k oi 3 ts ston pagko.. ta lew ola auta gt poli apla dn borw na akouw apo merikous olybiakous g th diaithsia.. sxetika me ta parapanw.. o bour kanei oti borei me riksh miniskou.. ee.. se merikes faseis dn borouse k giauto ekane kapoia foul opws eipa.. dn ta edwsan k etsi egine derby. genika auto me ta foul htan 1 apta shmeia pou deixnoun th diafora twn omadwn.. oi bour k vasilo kanoun polles fores eukola foul k ts katalogizontai.. o vasilo pio poli gt dn borei na metriasei to pa8os tou..

  22. Aggelos
    Φεβρουαρίου 26th, 2009 at 03:05 | #22

    *kai den tous katalogizontai..

  23. ΜΑΡΚΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
    Φεβρουαρίου 26th, 2009 at 14:43 | #23

    THOD

    ΘΑ ΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΞΑΝΑ ΠΑΟ-ΜΠΑΡΤΣΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. ΔΕ ΛΕΩ , ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΠΑΙΞΑΝ ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ ΣΤΗΝ Α ΦΑΣΗ , ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗ Β ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΟΝΟ ΑΝΤΕΡΣΕΝ ΚΑΙ ΝΑΒΑΡΟ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ ΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ! ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΦΑΒΟΡΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ FINAL4 ΑΛΛΑ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΤΕΜΠΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΜΑΤΣ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΒΑ ΣΤΑ PLAY OFFS ΤΣΟΥΚΟΥ ΤΣΟΥΚΟΥ ΤΟ ΠΑΝΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΙΝΙΞ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ). ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΧΑΣΑΜΕ ΜΕ ΚΑΤΕΒΑΣΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΕΝΩ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΚΑΤΕΒΗΚΑΜΕ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΜΑΤΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ ΟΜΩΣ , ΔΕΝ ΘΑ ΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

  24. maza
    Φεβρουαρίου 27th, 2009 at 10:41 | #24

    Σπύρο είναι πολύ πιθανών να παίξουμε στον ημοτελικό με Μπάρτσα εκτώς και αν φτάσει εκει ο οσφπ!!!!!!!!!!

  25. gio
    Φεβρουαρίου 27th, 2009 at 12:50 | #25

    Το μονο που κανατε κυριε ασπρουλια ειναι να χαρακτηρισετε αρρωστημενη την αποψη μου..δικαιωμα σας…αλλα επειδη εγω μονο αρρωστος δεν ειμαι και επειδη η μονη μου αρρωστια ειναι με το μπασκετ σας καλω να διαβασετε και το υπολοιπο μηνυμα μου κα οχι μονο το αποσπασμα που τυχον σας προσεβαλε…γιατι και μενα πολλα σχολια που κανετε ολοι στην ερτ οταν μεταδιδετε προσβαλλουν τη νοημοσυνη μου(μονο αυτο κανουν βασικα) αλλα ειμαι υποχρεωμενος να σας ακουω οποτε δε μενω εκει…αρα..keep going too…

  26. Aiantas
    Φεβρουαρίου 28th, 2009 at 11:10 | #26

    Μολις χθες καταφερα να δω σε μαγνητοσκοπηση τον αγωνα της περασμενης Κυριακης για το κυπελλο μεταξυ ΠΑΟ-ΟΣΦΠ,λογω επαγγελματικων υποχρεωσεων και θα ηθελα να κανω μερικες παρατηρησεις.
    1)Ξεκιναει ο αγωνας και ακουμε εναν Ιτουδη να αναλυει τεχνικα τον αγωνα,να στεκεται στη τακτικη που θα ακολουθησει η ομαδα,αλλα και να εξηγει σε ποια σημεια θα κριθει ο αγωνας.Στη συνεχεια ζητανε και την αποψη του κ.Μπουντουρη ο οποιος εχει φαει τα γηπεδα με το κουταλι,εχει παιξει σε ομαδες υψηλου επιπεδου,ειναι μορφωμενος και ο τυπος αφηνει ολη τη μπασκετικη Ελλαδα…καγκελο.Αναρωτιοταν γιατι στη κληρωτιδα δεν μπηκαν 11,αλλα 7 διαιτητες!!!Για το αγωνιστικο σκελος του αγωνα κουβεντα,τσιμουδια,γαργαρα.Και στο τελος εκτεθηκε κιολας γιατι το αποτελεσμα μονο οι διαιτητες δεν το εκριναν.Παντως εχω κι εγω μια απορια κ.Μπουντουρη:Γιατι για τον αυριανο αγωνα στο ΣΕΦ εγινε αναθεση των διαιτητων και οχι κληρωση???
    2)Ξεκιναει λοιπον ο αγωνας και βλεπουμε ενα ΟΣΦΠ να βαζει τον πρωτο ποντο 4 λεπτα μετα και μαλιστα με βολες.Το πρωτο δε διποντο ηρθε μετα απο 6 ολοκληρα λεπτα και 47 δευτερολεπτα!Απο την αλλη ο ΠΑΟ εδειχνε να βαζει ακουραστα και ευκολα καλαθια.Μαλλον θα εφταιγαν οι διαιτητες παλι και οχι η απουσια συστηματων και προπονητικης φιλοσοφιας…
    3)Και επειδη οι οπαδοι του ΟΣΦΠ ασχολουνται πολυ με τους διαιτητες(ΜΟΝΟ στο μπασκετ ομως),θα τους θυμησω και θα τους πω οτι ο παιχτης τους ονοματι Μπουρουσης που ηταν και ο καλυτερος του τελικου(παρα τα απειρα ταπιδια που εφαγε) επρεπε να ειχε αποβληθει απο το 1ο κιολας ημιχρονο με 5 φαουλ!Φαουλ Μπουρουση στο Φωτση στη 1η περιοδο,επιθετικο φαουλ του ιδιου στο Σπανουλη στο ζωγραφιστο,αμυντικο αργοτερα παλι στο Σπανουλη +2 τα οποια σφυρηχτηκαν και τωρα θα μιλουσαμε για καμια 20αρα παλι στο κεφαλι!Για να μη θυμησω καρφωμα και φαουλ του Σχορτσιανιτη επι του Μπατιστ στη 2η περιοδο που παλι δεν δινεται.Οταν εχεις να παρεις κουπιτσα απο το 2002 και να πας σε Φαιναλ Φορ στην Ευρωπη που δε σε σφυριζουν οι κακοι Ελληνες διαιτητες που δηθεν τα παιρνουν απο τους Γιαννακοπουλαιους,τοτε η πολυ Πρωταθλητη διαβαζεις η ουδεμια σχεση με το αθλημα εχεις!
    4)Σε καποιο σημειο της 3η περιοδου ειδαμε σε αρκετες φασεις μαρκαρισμα του Παπαλουκα στο Διαμαντιδη και σκασαμε στα γελια.Πλακα εκανε ο Μητσος τον Τεο,γιογιο τον ειχε.Τον αναγκασε σε 2-3 γρηγορα φαουλτακια και μετα μπηκε στη μαχη ο Μιλοσεβιτς,χαχαχα.Να εισαι καλα ρε Γιαννακη,πηγες να κανεις κινηση ματ στον Αρχοντα των Δαχτυλιδιων,αλλα εφαγες τα μουτρα σου παλι.Το γεγονος και μονο οτι αφησες εκτος τον Τεοντοσιτς σημαινει πολλα.Δεν πειραζει,μην πτοεισαι,συνεχισε,η δικη μας υπομονη αποκλειεται να εξαντληθει παντως,χαχαχα…Τον κραζουν οι ιδιοι οι οπαδοι της ομαδας του και τα περι υπομονης με τη διαιτησια μαλλον δεν πειθουν ουτε τους…Αγγελοπουλαιους!Εχει χασει με 27 ποντους συνολικα τα 2 παιχνιδια φετος με ΠΑΟ και φταιει ταχα μου η διαιτησια.Τι αλλο θα μπορουσε να μας πει ο κ.Γιαννακης για να δικαιολογησει τις πατατες του?Βεβαια αν κερδιζε τη προηγουμενη Κυριακη η αν κερδισει αυριο στο ΣΕΦ θα κανει γαργαρα για τη διαιτησια.
    5)Ο αυριανος αγωνας βεβαια δεν εχει καμια σχεση με τον αγωνα κυπελλου.Εκει κρινονταν ενας απο τους 3 τιτλους και φυσικα η μπιλια εκατσε ΠΑΛΙ στο πρασινο.Αυριο μπορει μεν να κρινεται η 1η θεση της κανονικης περιοδου που δινει το απολυτο πλεονεκτημα εδρας μεχρι το τελος,αλλα σε καμια περιπτωση δεν σου δινει αυτοματα και τον τιτλο.Το τονισαν ολοι αυτο,ακομη και ο ιδιος ο ΟΜΠΡΑΝΤΟΒΙΤΣ.Με τον τροπο που παιζει ο ΠΑΟ αυτη τη στιγμη ακομη και με μειονεκτημα εδρας θα εχει 3(και ειναι πολλες για τον ΠΑΟ) ευκαιριες για το μπρεικ.Λιγες φορες εχει κερδισει αλλωστε ο ΠΑΟ τα τελευταια χρονια εκει μεσα?Δεν ειναι τυχαιο που το ΣΕΦ πλεον αποκαλειται και ΕΞΟΧΙΚΟ!Μακαρι να μπορουσαν να πουν το ιδιο και οι φιλοι τους ΟΣΦΠ για το ΟΑΚΑ,αλλα οι αριθμοι εκει μαλλον φοβιζουν και απογοητευουν.
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΜΕ ΤΟ 5ο ΓΙΑ ΠΑΡΕΑ!!!

  27. Φεβρουαρίου 28th, 2009 at 20:46 | #27

    Το μονο που κανατε κυριε ασπρουλια ειναι να χαρακτηρισετε αρρωστημενη την αποψη μου..δικαιωμα σας…αλλα επειδη εγω μονο αρρωστος δεν ειμαι και επειδη η μονη μου αρρωστια ειναι με το μπασκετ σας καλω να διαβασετε και το υπολοιπο μηνυμα μου κα οχι μονο το αποσπασμα που τυχον σας προσεβαλε…γιατι και μενα πολλα σχολια που κανετε ολοι στην ερτ οταν μεταδιδετε προσβαλλουν τη νοημοσυνη μου(μονο αυτο κανουν βασικα) αλλα ειμαι υποχρεωμενος να σας ακουω οποτε δε μενω εκει…αρα..keep going too…

    Χαίρετε

    Δε μου έχετε απευθύνει κάποιο ερώτημα, για αυτό και θα χρσιμοποιήσω το χώρο για να απαντήσω σε κάτι. Μου κάνει εντύπωση, η νοοτροπία κάποιων, που νομίζουν ότι μπορούν να γράφουν ό,τι θέλουν. Εχουν δε την απαίτηση από τους άλλους να μην ασχολούνται με τα σχόλια που δέχονται και να συνεχίζουν το διάλογο. Δηλαδή, πιστεύουν ότι μπορούν να βρίζουν και να λένε ό,τι θέλουν, απαιτώντας να πάρουν απαντήσεις μόνο σε αυτό που θέλουν. Αναρωτιέμαι αν στην προσωπική ζωή τους, αυτοί αποδέχονται από τους άλλους την ίδια αντιμετώπιση. Μάλιστα… Και για να τελειώνει αυτό το παραμύθι με τα σχόλιά μου στην ΕΡΤ, είμαι έτοιμος να ακούσω τι έχω πει που προσβάλει τον οποιονδήποτε (όχι μόνο ως άνθρωπο, αλλά κι ως οπαδό)… Και να απαντήσω. Ξέρω τι έχω πει ανά πάσα στιγμή και για ποιο λόγο. Πείτε μου λοιπόν… Εδώ είμαι… Να λέμε γενικές κουβέντες και να κατηγορούμε επειδή συμβαίνει ο δημοσιογράφος να κάθεται (λόγω επαγγελματικού καθήκοντος) στον απέναντι πάγκο από αυτόν της αγαπημένης ομάδας μας, είναι πάρα πολύ εύκολο και η αρχή του κιτρινισμού. Ακούω λοιπόν… Συγκεκριμένα παραδείγματα και προσβλητικές ατάκες που έχω πει για τον οποιονδήποτε… Περιμένω…

  28. gio
    Φεβρουαρίου 28th, 2009 at 22:16 | #28

    επαναλαμβανω οτι δεν σας εβρισα κυριε ασπρουλια..ειπα απλως οτι ο ομπραντοβιτς ειναι ο αγαπημενος σας προπονητης…πειτε μου σας παρακαλω που σας εβρισα και αν το εκνα να ζητησω χιλια συγνωμη..εχετε παρει πολλα χειροτερα μηνυματα απο τα δικα μου…αλλωστε και εγω περιμενω ποια προσβλητικη ατακα ειπα εγω για σας…οταν μιλησα για την ερτ μιλησα για ολους…αλλωστε στο non call του πηλοιδη δεν ειδα καποιον απο σας να παρει θεση μεσα στον αγωνα…τελοσπαντων νομιζω οτι ειστε λιγο υπερβολικος με εμενα…συγνωμη αν σας προσεβαλα αλλα δηλωνω εκπληκτος…δεν ειναι κακο αλλωστε να ειναι αγαπημενος προπονητης ο ομπραντοβιτς…ουτε αν ειστε η δεν ειστε παναθηναικος..εμενα μου χετε δωσει την εντυπωση οτι ειστε αλλα αν δεν ειστε δεν ειναι βρισινο οτι σας ειπα παναθηναικο..να στε καλα

  29. Νικος Σαφερης
    Μαρτίου 1st, 2009 at 12:55 | #29

    Φιλε TAMVI, συμφωνω σε ολα οσα λες μονο μια μικρη επισυμανση. Διαφωνω λιγο στη σχεση αιτιας και αιτιατου μεταξυ αποχωρησης Κοκκαλη και αναδειξης Παο…Αν θυμαμαι καλα, Ο Παο εσπασε την εδρα του Οσφπ με ivcocic προπονητη και μια σπουδαια ομαδα και με Κοκκαλη προεδρο. Καθε αλλο παρα παρατημενη την ειχε την ομαδα…Μαλλον επειδη ειδε την εδραιωση του παο την εκανε με ελαφρα πηδημτακια αλλα και βασικοτερα επειδη ειδε οτι απο καθαρα οικονομικη αποψη δεν συνεφερε να συνεχισει να τα χωνει για να κανει πρωταθλητισμο (αυτο στο μπασκετ συμαινει μπαινω μεσα) την στιγμη μαλιστα που εβλεπε να συνεχιζουν να το κανουν διχως να υπολογιζουν κοστος τα αδερφια

  30. Coyote
    Μαρτίου 1st, 2009 at 14:11 | #30

    Perimene opws perimename ki emeis kapote apanthseis se kapoies erwthseis,xaxaxa!

  31. Μαρτίου 1st, 2009 at 21:28 | #31

    Προς Coyote

    Αγαπητέ φίλε,

    Το ύφος σου είναι ειρωνικό, αλλά δε μπορώ να σε κατηγορήσω, διότι έχω κάνει λάθος, άθελά μου φυσικά. Νομίζω ότι αν εξαιρέσει κανείς ένα μεγάλο διάστημα μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, που είχα επιλέξει να απέχω (όταν κάποιοι συνέχισαν να στέλνουν κι εγώ τους αγνόησα κατά λάθος) δεν έχει επαναληφθεί αυτό που μου προσάπτεις. Ετσι κι αλλιώς πάντως έχω απολογηθεί για αυτό, κι αν θες να συνεχίσεις να το επικαλείσαι, έχει κάθε δικαίωμα

    Προς Gio

    Αγαπητέ κύριε… Δε χρειάζεται να βρίσεις κάποιον για να τον προσβάλεις. Απορώ πως έχεις αυτή την εντύπωση. Δουλειά μου δεν είναι να έχω αγαπημένους προπονητές και οτιδήποτε γράφω δεν εκπορεύεται από τις συμπάθειες. Όταν γράφετε σε αυτό το blog δε γράφετε σε όλους, αλλά στον Θανάση Ασπρούλια. Και μόνο σε αυτόν. Για τον non call του Πηλοϊδη, δεν είναι δική μου δουλειά να πάρω θέση. Και δεν έχω πάρει ποτέ θέση σε σφυρίγματα διαιτητών. Μα ποτέ όμως, διότι εκεί που βρίσκομαι στη διάρκεια της μετάδοσης, δεν έχω δικαίωμα να πάρω θέση. Κι αυτό είναι πολύ σωστό κατά τη γνώμη μου. Κατ’αρχάς ό,τι κι αν είναι ο καθένας, που οι περισσότεροι από εσάς δεν το ξέρετε καν, σημασία έχει κατά πόσο αυτό επηρεάζει τη δουλειά του κι αυτά που λέει. Είναι προσβλητικό –άκρως μάλιστα- να μου γράφεις ότι γράφω κάτι για τον Γιαννάκη ή οποιονδήποτε, επειδή δε θέλω να φύγει κι επειδή με αυτόν στον πάγκο του Ολυμπιακού, ο Ομπράντοβιτς θα κερδίζει. Μου λες ότι έχω υστερόβουλες σκέψεις όταν γράφω κάτι κι αυτό αν δεν το καταλαβαίνεις είναι προσβλητικό.

  32. gregg
    Μαρτίου 2nd, 2009 at 18:38 | #32

    THANASI ASTOUS NA LENE OTI THELOUN AN DEN TOUS ARESEI STO BLOG TOU KAVALIERATOU NA TA DIABAZOUN OPOS TOUS ARESEI(XERO OTI DEN THA SIMFONISEIS SE AYTO POU GRAFO ALLA ETSI EINAI,DIABASE TI GRAFEI GIA TON PIO PEINASMENO ELLHNA).THELO EPEISEIS NA MOU PEIS POTE EIDES BASKEMPOLISTA NA ZHTAEI ALLAGI APO TO PROPONOTI TOU EPEIDI TO KRAZEI TO KOINO TOU.KAI TIS DILOSEIS GIANNAKI PERI PROTATHLITON OPADON.AN EXANE XTES THA TIS EKANE?THANKS!

  33. papaloukas-vujcic
    Μαρτίου 3rd, 2009 at 15:19 | #33

    apo oti eida oi anarthseis twn panathinaikwn stamatane sthn 1 martioy kai malista prin apo to paixnidi.

  34. Aiantas
    Μαρτίου 3rd, 2009 at 21:23 | #34

    Συγχαρητηρια στον Ισοβιο τριτοδευτερο για την ΤΕΡΑΣΤΙΑ νικη του με 2 ποντους μεσα στο γηπεδακι του!Τεραστια εμφανιση που δυστυχως ομως παλι δεν δινει τιτλο η κουπιτσα που τοσα χρονια βλεπουν στον Πειραια ΜΟΝΟ στον υπνο τους.Οφειλω να ομολογησω οτι κουπιτσα στο εξοχικο ειναι κατι που λειπει καιρο απο τη συλλογη και τις συνηθειες μας.Βαρεθηκαμε ρε παιδια να σηκωνουμε κουπες στο ΟΑΚΑ και φετος λεμε να κατεβουμε νοτιοτερα για τη στεψη.
    Χαρηκαν ολοι οι πικραμενοι του Ισοβιου τριτοδευτερου(προεδροι,παιχτες,προπονητακος,δημοσιογραφοι,φιλαθλοι,οπαδοι) μετα απο αυτη τη νικη,οπως κι εκεινη με την Ταου.Το οτι το επιμερους σκορ ειναι 2-1 στις νικες και 27-2 στη συνολικη φετινη διαφορα ποντων περναει στα ψιλα για μερικους.Παρολο που στα τελευταια δευτερολεπτα πηγαν παλι να ερθουν τα πανω κατω,μερικοι βρηκαν το κουραγιο να πανηγυρισουν,χαχαχα.Το οτι επαιζαν στο γηπεδο τους,με 8 εναντι 5,κοντρα σε εναν κακο ΠΑΟ,με διαφορες στους 8-10 ποντους κατα τη διαρκεια του αγωνα και τελικα πηγαν ΠΑΛΙ να ηττηθουν σημαινει πολλα!
    Θεωρω παντως οτι ο τιτλος για τον ΟΣΦΠ περναει οχι απο το ΣΕΦ,αλλα απο το…Βερολινο!Πιστευω οτι εαν ο ΠΑΟ κατακτησει στη δυσκολη αυτη κουρσα τη φετινη Ευρωλιγκα στη γερμανικη πρωτευουσα,ο ΟΣΦΠακος εχει σοβαρες ελπιδες για την κατακτηση του φετινου πρωταθληματος.Αλλωστε αυτο,ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ και μονο,θα συνεβαινε καποια χρονια.Και ο ΠΑΟ πηρε πρωταθλημα στο ποδοσφαιρακι το 2004,αλλα αυτο ηταν μονο ενα διαλλειματακι για τον μονιμο πρωταθλητη εκει.Εχουμε λοιπον 2009 και ο ΟΣΦΠ συνεχιζει να σηκωνει κουπες,οι αλλοι απλα κυνηγουν το… στατιστικο λαθος.Το ιδιο ισχυει λοιπον και στο μπασκετ φετος.
    Αν ομως στραβωσει κατι στην Ευρωλιγκα και η ομαδα δεν βαλει 5ο αστερι στη φανελα,τοτε κλαφτα…Γιαννακη.Το να μεινει αυτη η ομαδα με ενα κυπελλο Ελλαδας μονο,δεν υπαρχει ουτε σαν πιθανοτητα.Η κατακτηση ενος ακομα πρωταθληματος και μαλιστα μεσα στο ΣΕΦ ειναι κατι το αυτονοητο και φυσικα εφικτο!Αλλωστε αυτος που φοβαται περισσοτερο τον αλλα ειναι ο ΟΣΦΠακος.3 ευκαιριες στο ΣΕΦ ειναι μεγαλος αριθμος ευκαιριων για τον Ισοβιο Πρωταθλητη Ελλαδας κι αν χρειαστει να το κανει για την υστεροφημια και την ιστορια του θα το πραξει και θα παρει το πλεονεκτημα απο τον πρωτο κιολας αγωνα.Αλλωστε σε αυτες τις περιπτωσεις το αγχος το εχει αυτος που εχει το πλεονεκτημα εδρας και οχι ο αντιπαλος.
    Επαναλαμβανω,η ευρωπαικη πορεια του ΠΑΟ θα παιξει τον μεγαλυτερο ρολο στην αναδειξη του φετινου πρωταθλητη Ελλαδος.Ο μεν ΠΑΟ εχει αναμφισβητητα ως πρωτο στοχο(εξ αρχης) την κατακτηση της Ευρωλιγκα,ο δε ΟΣΦΠακος ενα πρωταθληματακι Ελλαδας(12 χρονια νηστειας ειναι πολλα).Αν το αφεντικο παρει αυτο που θελει,δεν εχει λογο να στερησει απο τον καλυτερο πελατη του ενα καλο δωρο.Ολα τα αλλα μαγκες ειναι για λαικη καταναλωση και χαζοκουβεντο.
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΜΕ ΤΟ 5ο ΓΙΑ ΠΑΡΕΑ!!!

  35. ΜΑΡΚΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
    Μαρτίου 4th, 2009 at 14:03 | #35

    AIANTA

    ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

    ΠΙΘΑΝΗ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο ΠΑΟ. ΔΩΡΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΔΩΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΣΟΥ ΣΤΑ ΓΕΝΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ , ΟΧΙ ΟΜΩΣ Ο ΠΑΟ Ή Ο ΟΣΦΠ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΟ 2007 (ΠΟΥ ΦΤΥΣΑΜΕ ΑΙΜΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ)ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΕΙ , ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ.
    ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΟ ΣΕΦ ΧΑΛΑΡΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ , ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ BREAK , ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ….ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ (ΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΠΑΡΑΜΟΝΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ)! ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΙΟΛΑΣ. ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΜΕ ΜΟΛΙΣ 2 ΠΟΝΤΟΥΣ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΟΤΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ. Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΗΔΗ ΣΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΗΔΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΡΓΟ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΓΚΟ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 1,5 ΜΗΝΑ , ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΙΑΝΙ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΟΛΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΤΟΥ.

    ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΑ PLAY OFFS ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΠΑΝΕ ΟΙ 2 ΑΙΩΝΙΟΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ Ο ΟΣΦΠ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΕΔΡΑΣ (ΕΧΕΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ , ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΕΞΩ ΚΑΙ ΜΑΡΟΥΣΙ ΜΕΣΑ , ΜΗ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΟΙ) ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ. ΤΟ ΣΕΦ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΔΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΩΘΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΓΗΠΕΔΟΥΧΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΠΑΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΑΥΤΟ.

    ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ.

    ΑΝ ΣΤΟΥΣ ΤΕΛΙΚΟΥΣ , Ο ΠΑΟ ΔΕ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΤΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ!

  36. ΜΑΡΚΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
    Μαρτίου 4th, 2009 at 14:05 | #36

    ΜΙΑ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΓΚΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΙΛΝΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Α1.

  37. Coyote
    Μαρτίου 10th, 2009 at 21:40 | #37

    Spyro Marketo 8a mou epitrepseis na diafwnhsw se kati pou les.To SEF den einai se kamia periptwsh kaluterh edra apo to OAKA.Pote den htan,den einai kai den 8a ginei san to OAKA!
    1)H xwritikothat enos ghpedou paizei megalo rolo.Pou loipon oi 13-14.000 sto SEF kai pou oi 18-19.000 sto OAKA!
    2)Des thn proistoria twn duo omadwn ta teleutaia xronia ektos edras kai 8a katalabeis poso kathforiko einai to OAKA gia ton OSFP kai poso pio epipedo to SEF gia ton PAO.Parathrhse an 8es akoma kai tis diafores sta skor.
    3)Des poses eurwpaikes kai ellhnikes omades exoun perasei me 2plo apo OAKA kai SEF kai 8a katalabeis poio ghpedo einai frourio kai pnigei ton antipalo.
    4)Des M.O. eisithriwn sta 2 ghpeda kai 8a katalabeis poio gemizei suxnotera kai me perissotero kosmo.
    5)Kai kati teleutaio kai ligo akraio an 8es:des ti ginetai otan anebainei sto OAKA o OSFP kai ti otan katebainei o PAO sto SEF,to ena 8umizei kolash-kamini kai to allo paidikh xara-e3oxiko(opws grafei xarakthristika o filtatos Aiantas).
    Epomenws akoma kai an den kataferei na spasei thn edra o PAO ston 1o agwna 8a exei akomh 2 eukairies kai eimai sigouros oti 8a ta kataferei.Eipame to agxos ka8e fora to exei h ghpedouxos omada.H prosfath nikh tou OSFP de shmainei tipota,epai3e oso kalutera mporouse,brhke enan PAO arketa kako kai to mono pou katafere htan na kerdisei me 2 pontous.Poses fores akoma 8a sumbei auto eidika otan o PAO 8a exei 3emperdepsei me tous eurwpaikous agwnes?Einai dunaton na pisteuei kanenas oti o Giannakhs 8a 3anakerdisei 3 fores akoma ton Obradovic mesa se diasthma 2 ebdomadwn?Na eimaste sobaroi!
    Pantws Spyro Pargo,Childress kai Greer de ginetai na pai3oun oloi mazi.Apofasise giati mas mperdepses.Me 4-5 amerikanakia kai kamia 20ria paixtes den ftiaxnetai omada basket,alla salata ala Giannakh!

  38. aris
    Μαρτίου 15th, 2009 at 13:22 | #38

    @ SPYROS MARKETOS

    SPYRO 8A DIAFONISW MAZI SOY GIA TO 8EMA THS EDRAS. EXONTAS ZEISEI DERBY KAI STO SEF ALLA KAI STO OAKA MPORW NA PW OTI TO OAKA EINAI PIO EDRA. O STOIVOS MESA STO SEF DYSTIXWS DHMIOYRGEI POLY MEGALH APOSTASH THS EKSEDRAS ME TO PARKE, KATI TO OPOIO DEN VOH8AEI KA8OLOY SE ANTI8ESH ME TO OAKA OPOY OYSIASTIKA DEN YPARXEI KENO KAI SE SYNARTISH ME TIS 18.000 XILIADES KOSMOY POY 8A EXEI STOYS TELIKOYS THN KANEI PRAGMATIKA KAYTH EDRA…

    8ANASH EXW LA8OS SE AYTO???? ESY EXEIS ZEISEI SAFWS PERISOTERA DERBY STO OAKA…

  1. No trackbacks yet.